Jesen u znaku Nove TV

Jesen na televiziji je najuzbudljivije doba – započinju novi formati, dolaze nova lica, redaju se novi nastavci serijskih uspješnica i najbolji filmski naslovi. Jesen na Novoj TV je i ove godine donijela top formate domaće produkcije, a uspješna programska shema, vrhunski zabavni i informativni program, te pomno osluškivanje publike doveli su i do izvrsnih rezultata. Prema podacima gledanosti jasno je vidljivo da je Nova TV grupa gledanija od prvog konkurenta za čak 69,6 posto u udarnom terminu, te 69,1 posto u cijelom danu. Kanal Nova TV je najgledaniji kanal u zemlji te ove jeseni bilježi čak 31 posto udjela u gledanosti u udarnom terminu. Grupa se može pohvaliti i dalje i s najgledanijim specijaliziranim kanalom jer Doma TV i ove jesni bilježi sjajan rezultat te je u udarnom terminu čak 122,9 posto gledanija od prvog konkurenta.

Na prvim mjestima gledanosti ove jeseni na TV ekranima nalaze se prijenosi nogometnih utakmica – Kvalifikacije za Svjetsko prvenstvo. Najgledanija među njima ističe se utakmica između Hrvatske i Slovenije, a ostvarila je 61,7 posto udjela u gledanosti i pratilo ju je više od 870 tisuća gledatelja.

Osim okršaja Vatrenih i u utakmicama protiv Cipra, Rusije i Slovačke, među najgledanijim formatima ove jeseni se nalazi popularni show ''Supertalent'' koji uvijek iznova pomiče granice. Uz ovu vrhunsku zabavnu emisiju, koja i u osmoj sezoni oduševljava s brojnim i nevjerojatnim talentima, u prosjeku je 720 tisuća ljudi, a show, koji je postao sinonim za zabavu nedjeljom navečer, ostvaruje 49,1 posto udjela u gledanosti. Ispred žirija kojeg čine od Martina Tomčić, Davor Bilman, Maja Šuput i Janko Popović Volarić, težak je zadatak jer sljedeći hrvatski super talent može biti samo jedan, no jedno je sigurno – Hrvatska uživa pratiti raznolikost talenata i pozitivnih vrijednosti koje nam donosi ovaj show. Uzbudljiva polufinala i finale nam tek predstoji tako da nedjelje i dalje ostaju rezervirane za Supertalent.

Još jedan svjetski hit format s potpisom produkcije Nove TV vratio se na ekrane u velikom stilu - ''MasterChef''. Svakodnevno od ponedjeljka do četvrtka u večernjim satima prati ga u prosjeku 360 tisuća gledatelja, ostvaruje 28,6 posto udjela u gledanosti te je najgledaniji u svom slotu emitiranja. Vrhunski producirana zabavna emisija vratila je na televiziju priču o top gastronomiji, začinjenu s kompetitivnim i intrigantnim trenucima i međuljudskim odnosima između kandidata s pregršt emocija i želje natjecatelja da savladaju svaki sljedeći kulinarski izazov u najpoznatijoj TV kuhinji. Novi MasterChef predstavio nam je i novi žiri – vrhunske chefove, Stjepana Vukadina, Damira Tomljanovića i Melkiora Bašića, koji su sjajno zaplivali u televizijskim vodama i postali u kratkom roku prave TV zvijezde. Prave napetosti u MasterChefu nas tek očekuju jer kandidata je u kuhinji sve manje, a samo jedan će ponijeti titulu sljedećeg hrvatskog MasterChefa.

Produkcija dramskog programa Nove TV i ove jeseni ima razloga za slavlje jer uspjeh kojeg je ostvarila prva sezona humoristične serije ''Dar Mar'', nastavio se i s drugom sezonom koju trenutno pratimo te je serija, izuzev nogometa, u top 4 najgledanijih tv sadržaja. Novi zapleti, pokoji novi lik i pregršt humorističnih dijaloga i zavrzlama obogatili su nove nastavke koji se rado prate – gotovo 380 tisuća gledatelja je uz Dizmovčane, a serija ostvaruje 25 posto udjela u gledanosti. Uz bok toj seriji je i novi sitcom kojeg je Nova TV predstavila ove jeseni, ''Bogu iza nogu'' uz čiji humor se u večernjim satima opušta i zabavlja gotovo 370 tisuća gledatelja.

Broj jedan mjesto za vjerodostojne, relevantne, objektivne informacije koje su obilježile dan i dalje za gledatelje u Hrvatskoj je ''Dnevnik Nove TV''. Najgledanija središnja informativna emisija u zemlji svakodnevno okuplja više od 440 tisuća gledatelja, a ostvaruje 34,7 posto udjela u gledanosti te se nalazi u top tri najgledanijih formata ove jeseni na svim televizijama. Od rujna se s novom sezonom na male ekrane vratila i najjača domaća istraživačka emisija – ''Provjereno''. Emisija je i ove jeseni najgledanija u svom slotu emitiranja, te 35 posto gledanija od prvog konkurenta. Njezin tim upornih i predanih reportera i nastavlja se boriti za bolje i pravednije društvo i sustavno ukazivati na nepravdu, nezakonitosti i probleme, ali i poticati na pomoć potrebitima.

Ove jeseni Nova TV je gledateljima donijela i niz vrhunskih filmskih naslova poput Bohemian Rhapsody, Tomb Raider, Sedmorica Veličanstvenih i dr., te je prvih 9 najgledanijih filmova na TV ekranima prikazano upravo na Novoj TV. U top formate Nove TV ulazi i turska uspješnica ''Melek'' koju prati gotovo 300 tisuća gledatelja i ostvaruje 27,8 posto udjela u gledanosti, te lifestyle emisija ''IN magazin'' uz koju je svakodnevno gotovo 290 tisuća gledatelja, a emisija ostvaruje 32,7 posto udjela u gledanosti.

Društveno odgovorni doprinos Nove TV ove jeseni dolazi i u obliku druge sezone projekta i jedinstvene televizijske emisije ''Startaj Hrvatska'' koja jednom tjedno predstavlja osam hrvatskih malih poduzetnika i njihove životne i poduzetničke priče na njihovom putu do uspjeha. Uspješan partnerski projekt Nove TV i SPAR-a Hrvatska dalo je kandidatima i ove jeseni priliku da razviju svoje proizvode i poslovanje, ostvare svoje poslovne ciljevi te plasiraju svoje proizvode u sve INTERSPAR i odabrane SPAR trgovine. U konačnici će samo jedan od njih odnijeti vrijednu titulu HIT proizvoda 2021. godine.

Izvor: UMTG, pružatelj podataka AGB Nielsen, Ciljna skupina 4+,
Razdoblje: 01.09.2021 - 24.10.2021
Ciljna skupina: 4+

Jesenski formati Nove TV hit i na digitalnim platformama!
Obožavatelji ''Supertalenta'' osim što vjerno prate nedjeljne emisije, atraktivan dodatan sadržaj imaju priliku pratiti i na društvenim mrežama. Tako je od početka emitiranja osme sezone Supertalenta na Facebooku ostvaren 5.1 milijun video pregled, dok Youtube Supertalenta ostvaruje čak 19.6 milijuna video pregleda. Također, od početka emitiranja stranica popularnog showa imala je čak pet videa u trending listi u top deset najgledanijih. Instagram bilježi pola milijuna pregleda, a tijekom ove sezone fanovi imaju priliku uživati i u Tik Tok društvenoj mrežu na kojoj za sada Supertalent broji 1.5 milijuna video pregleda i okuplja više od 12 000 pratitelja.
Od početka emitiranja nove sezone ''MasterChefa'' na Facebooku smo ostvarili 4 milijuna video pregleda. Također i s ovim formatom Nova TV je pokrenula i Tik Tok na kojem je do sada ostvareno 1.4 milijuna video pregleda.

Da se humoristični video isječci vole ponovno pogledati i podijeliti na društvenim mrežama pokazuje činjenica da druga sezone serije ''Dar Mar'' na Facebooku je ostvaruje zasad odličnih 8.6 milijuna video pregleda.

Atraktivan sadržaj, intervjui s licima hit jesenskih formata Nove TV donose i najčitaniji domaći news portal DNEVNIK.hr, odnosno najčitaniji showbiz portal showbuzz.hr s gotovo 60 milijuna pregleda i 1.337,463 stvarna korisnika u rujnu ove godine. Tu je naravno i TV rubrika portala, novatv.hr - prva postaja za sve zanimljivosti, televizijske sadržaje, te sve ostale novosti o glumcima, voditeljima i licima Nove TV. Službene stranice TV formata okupile su preko 430 tisuća stvarnih korisnika, a pregledi stranica ostvarili brojku preko 2 i pol milijuna.

Izvor: Gemius Audience, rujan 2021.;
Facebook insights, Instagram, Tik Tok i Youtube analytics

 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju