Sedma sezona showa oborila rekord i na društvenim mrežama.

Da je Supertalent globalni hit koji ne prestaje oduševljavati gledatelje dokazala je i netom završena sedma sezona Supertalenta, koju je u prosjeku gledalo oko 834 tisuće gledatelja te se ponosno uzdignula na vrh ljestvice kao najgledanija sezona do sada.

Uz fenomenalne nastupe, finalna emisija Supertalenta do samoga kraja držala je gledatelje u neizvjesnosti, a titulu sedmog supertalenta i novčanu nagradu od 200 tisuća kuna odnijela je plesna skupina Transform crew, koja je od audicijskog nastupa dobivala same pohvale i ovacije publike. Najgledanija epizoda bila je emitirana 3. studenog, a pratilo ju je više od milijun gledatelja. Posljednja emisija Supertalenta ostvarila je 46,3 posto udjela u gledanosti.

Osim izvrsne gledanosti, sjajne rezultate ostvarile su i društvene mreže Nove TV, a sedma sezona Supertalenta bila je i najuspješnija na društvenim mrežama do sada. Facebook stranica Supertalenta, koja broji 184 tisuće pratitelja ostvarila je više od 20 milijuna pregleda video sadržaja, a službeni YouTube kanal showa s 483 tisuće pretplatnika ostvario je ove sezone 70 milijuna pregleda videa. Čak 12 video nastupa kandidata iz sedme sezone ostvarili su svaki preko milijun pregleda, dok je najgledaniji bio onaj natjecateljice Kathy Donnert s 3,2 milijuna pregleda. Svakoga tjedna videa Supertalenta bili su u trendingu na YouTubeu u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini te Srbiji.

Izvor: AGB Nielsen; TG: 4+; Period: 29.9.-23.12.2019.
Facebook Insights, YouTube Analytics

 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju