Ekipa emisije 'Zdravlje na kvadrat' otkriva koje su dijete najbolje za postizanje savršene linije prije odlaska na plažu.

Pripreme za ljeto su u tijeku, a dok su jedni svoje tijelo već doveli u formu, druge samo nekoliko kilograma dijeli od idealne ljetne linije. Za sve one koji još uvijek traže savršenu ljetnu dijetu, ekipa emisije 'Zdravlje na kvadrat' istražila je koje su najučinkovitije ljetne dijete.

Prva na redu je takozvana DASH dijeta koju su svjetski stručnjaci s pravom proglasili jednom od najboljih. Ona je u početku bila namjenjena osobama s povišenim krvnim tlakom, no u konačnici se pokazala učinkovitom za gubljenja kilograma te za pozitivno dijelovanje na neke kronične bolesti poput dijabetesa. Ni u čemu nije restriktivna, a bazira se na tri glavna obroka u kombinaciji s međuobrocima. Također, DASH dijetom dr u tijelo unosi manje natrija što podrazumijeva pozitivan učinak na organizam.

Još jedna popularna dijeta je Mediteranska dijeta koja je sinonim za zdravu i uravnoteženu prehranu. Također nema nikakvih restrikcija, a bazira se na smanjenom unosu crvenog mesa. Pomaže kod povišenog kolesterola i pogodno djeluje na cijeli organizam. Osim toga, obuhvaća i povećan unos voća i povrća, a osnovna jedinica joj je maslinovo ulje.

Dijeta koja najbrže izaziva gubljenje kilograma je Atkinsova dijeta koja, za razliku od prethodne dvije, ne pogoduje organizmu dugoročno jer može nositi neke neželjene posljedice. Radi se o dijeti koja uključuje pojedine restrikcije stoga je važno da, u slučaju odabira baš ove dijete, ona bude pod nadzorom stručnjaka.

Paleo dijeta, poput Atkinsove, temelji se na restrikciji, u ovom slučaju unosa ugljikohidrata, a ideja koja stoji iza nje jest vraćanje prehranom u doba predaka. Međutim, ugljikohidrati su potrebni da bi organizam mogao normalno funkcionirati, a u slučaju Paleo dijete dolazi do njihove gotovo potpune restrikcije.

Bez obzira na to koju dijetu izaberete za skidanje suvišnih kilograma, važno je da ne zaboravite na pravilo umjerenosti s kojim ne možete pogriješiti. Svakako se preporuča veći unos cjelovitih žitarica i sezonskog voća i povrća, kao i konzumacija leganijih jela poput raznih salata i juha koje su idealne za vruće ljetne dane.

Emisiju 'Zdravlje na kvadrat' pogledajte besplatno na novatv.hr

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju