DNEVNIK.hr od sada nudi još raznovrsniji sadržaj, dodatno povećava doseg te učvršćuje svoju poziciju vodećeg portala u Hrvatskoj

 Portal Kreni Zdravo, postao je prošlog tjedna dio Nova TV grupe. Sa gotovo osamsto tisuća jedinstvenih korisnika mjesečno portal Kreni Zdravo najčitaniji je u svom segmentu i to već šest godina za redom, a postoji od 2010. godine.

Izuzetno kvalitetan sadržaj portal nudi s misijom promicanja zdravstvenih tema, savjetima za zdrav život u različitim segmentima. Portal okuplja brojne suradnike koji aktivno doprinose sadržaju i temama iz područja zdravlja i lifestylea. Zdravstvene teme kreiraju, redigiraju liječnici. Sadržaj je prije svega vjerodostojan, ispravan, autentičan te koristan za čitatelje.

„Nova TV kao najjača multimedijalna kompanija kontinuirano ulaže u visoko kvalitetan sadržaj s ciljem unaprijeđena naše ponude i kreiranju dodatne vrijednosti za čitatelje i klijente. Naši su čitatelji u centru naših planova i strateški smo orijentirani tome da zadovoljimo njihove potrebe i da rastemo zajedno. Zdravstvene teme danas važnije su no ikad, želimo našim čitateljima ponuditi najbolji sadržaj koji postoji na tu temu, stoga je akvizicija portala Kreni Zdravo, koji je lider u svom segmentu, za nas jako važan korak i vjerujemo da će uvelike obogatiti sadržaj koji nudimo na platformi DNEVNIK.hr .“ izjavila je direktorica odjela Novih medija Nove TV, Maja Blumenšajn

Portal Kreni Zdravo pridružio se tako bogatom portfelju Nova TV grupe koja, uz najčitaniji domaći news portal DNEVNIK.hr, okuplja i niz uspješnih specijaliziranih portala: ženski lifestyle portal zadovoljna.hr, portal specijaliziran za sport gol.hr, zatim showbuzz.hr koji donosi zanimljivosti iz svijeta poznatih i slavnih, specijalizirani portal za putovanja i gastronomiju punkufer.hr, specijalizirani portal za tehnologiju zimo.hr, portal zabavnog karaktera folder.hr, portale za mlade Teen385, Moj Faks i Idesh te portale Novatv.hr, Domatv.hr i Nova Plus.

Uspješnost digitalne strategije Nova TV grupe redovito potvrđuju i podaci o čitanosti poput onog da je DNEVNIK.hr u rujnu još jednom uvjerljivo nadmašio konkurenciju kada je, kao prvi odabir 2,069,175 stvarnih korisnika, bio jedini domaći portal koji je prešao brojku od 2 milijuna te prvog konkurenta nadmašio za čak 74 tisuće stvarnih korisnika.

Teme vezane uz zdravlje, koronavirus, prehranu, ljepotu, vježbanje, mame i bebe i općenito zdravi životni stil ne propustite pročitati na https://krenizdravo.dnevnik.hr/

Izvor podataka: Gemius Audience

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju