Uz hashtag lokalni17, izborni sadržaj objavljivao se na Facebooku, Twitteru i Instagramu DNEVNIK.hr-a i Nove TV

Nova TV je tijekom lokalnih izbora još jednom potvrdila status najgledanije televizije u Hrvatskoj. Osim što je njezin televizijski sadržaj bio prvi izbor gledatelja tijekom obje izborne noći, Nova TV apsolutni je izborni pobjednik i kada je u pitanju sadržaj na društvenim mrežama. Time je još jednom potvrdila svoj status najjače multimedijalne platforme u zemlji.

Tijekom lokalnih izbora, društvene mreže Nove TV ostvarile su zavidne rezultate, a njihov je sadržaj bio integriran u sam televizijskih program čime je ostvarena dodatna interakcija s gledateljima Nove TV i korisnicima društvenih mreža. Uz hashtag #lokalni17, izbori su se pratili na Facebooku, Twitteru i Instagramu DNEVNIK.hr-a i Nove TV.

Uz bogat sadržaj na ekranu, Nova TV je tijekom izborne noći 21. svibnja za Facebook stranicu DNEVNIK.hr-a osigurala čak 12 Facebook live videa među kojima i ekskluzivna javljanja reportera iz stožera. Na toj stranici ostvareno je više od 600 tisuća pregleda videa, što je dvostruko više od prvog slijedećeg konkurenta. Sadržaji koji su cijelog dana objavljivani na tom kanalu dosegnuli su više od milijun i 300 tisuća korisnika.

Da je Nova TV bila ključan izvor informacija i za zajednicu Twittera pokazuje i doseg aktivnosti na toj društvenoj mreži – objavljeni sadržaji ostvarili su više od 200.000 prikaza. O novostima s terena putem Twittera marljivo su izvještavali i reporteri Nove TV, a najzanimljivije objave gledatelji su pratili i putem interaktivnog društvenog kutka u studiju koji je vodio Vjekoslav Đaić. Uvid u realizaciju najgledanijeg izbornog programa te atmosferu u redakciji Nova TV korisnici Instagrama pratili su putem popularnih Instagram storiesa koji su ostvarili više od 25.000 pregleda.

Tijekom izborne noći drugog izbornog kruga, 4. lipnja, samo na Facebook stranici DNEVNIK.hr-a ostvareno je preko 300 tisuća pregleda video sadržaja, a tijekom cijelog dana ta je stranica dosegnula više od milijun i 300 tisuća korisnika. Sva su se događanja i tijekom druge izborne noći pratila i putem Twitter profila DNEVNIK.hr-a i Nove TV. Objavljeni sadržaji ostvarili su više od 250.000 prikaza što je najbolji ovogodišnji rezultat na ovom inače najvećem medijskom Twitter profilu u Hrvatskoj. Video priče na popularnom Instagramu ostvarile su više od 31.000 pregleda.

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju