Odlični rezultati!

Nesumnjivo je da gledatelji Nove TV obožavaju pratiti formate Nove TV na svim platformama, a o tome svjedoče i recentni podaci gledanosti i video pregledi na društvenim mrežama. Video scene iz serije 'Kumovi' te intervju sa ispalom natjecateljicom showa 'Survivor' postali su u samo par dana najpopularniji sadržaj na svim društvenim mrežama, posebice na YouTubeu.

Naime, glazbeni isječak iz hit serije Nove TV 'Kumovi' u kojemu Luce (Ana Uršula Najev) pjeva Janku (Momčilo Otašević) pjesmu 'Žute dunje' zauzela je na YouTubeu visoko #3 mjesto trending liste u Hrvatskoj. Scena je to ne samo dramaturški vrhunski izvedena, već i emotivno izrazito jaka i teško da je ikoga od gledatelja ostavila ravnodušnim. Ukupan broj pregleda videa na društvenim mrežama Nove TV prelazi vrtoglavih 570.000 pregleda.

Serija 'Kumovi', koju gledatelji imaju priliku pratiti od ponedjeljka do petka na Novoj TV, najgledanija je serija na svim televizijama. Svaku minutu epizode u prosjeku prati gotovo pola milijuna gledatelja, a svaka epizoda u prosjeku dosegne gotovo 680.000 gledatelja.

Kandidati 'Survivora' također su postali hit na društvenim mrežama. Show je najgledaniji TV program u svom slotu emitiranja na svim televizijama, a u prosjeku svaka epizoda dosegne gotovo 580.000 gledatelja.

Survivor specijal, koji s novim nastavcima izlazi subotom u večernjem terminu na YouTube kanalu Nove TV, donosi dodatne zanimljivosti o showu te detalje koji su promaknuli i najvećim fanovima. Iz nastavka u nastavak, ovogodišnji i prošlogodišnji kandidati iz udobnog naslonjača prisjećaju se svojih najupečatljivijih trenutaka, komentiraju aktualnosti i prognoziraju što će se sljedeće dogoditi u napetom natjecanju za titulu pobjednika ovog adrenalinskog showa.

Prve četiri epizode Survivor YouTube specijala broje preko 1 milijun videopregleda na društvenim mrežama, a najnovija peta epizoda s kandidatkinjom Jelenom Perković u manje od dva dana generirala je preko 52 tisuće videopregleda i dospjela na 12. mjesto trending liste u Hrvatskoj! Specijal je hit i na TikToku gdje je na profilu DNEVNIK.hr-a samo jedan video s bivšim kandidatkinjama ostvario preko 90 tisuća videopregleda.

Da plesna groznica vlada ne samo TV ekranom, već i društvenim mrežama potvrđuju izvrsni rezultati 'Plesa sa zvijezdama' na digitalnim kanalima Nove TV. Instagram profil 'Plesa sa zvijezdama' prošlog tjedna ostvario je preko 225 tisuće pregleda, a ta se brojka na Facebooku popela na visokih 430 tisuća! Natjecatelji, njihovi plesovi i backstage trenuci rado se prate i na TikToku na kojem prošlotjedni videi broje preko 214 tisuća pregleda. Od početka sezone showa 'Ples sa zvijezdama' videi na Instagramu ostvarili su nešto više od 2 milijuna pregleda, TikTok showa ostvario je nešto više od 3 milijuna videopregleda, a službena Facebook stranica showa 4 milijuna videopregleda.

'Ples sa zvijezdama' najgledanija je zabavna emisija u 2023. godini na svim TV kanalima, a u svom slotu emitiranja najgledaniji je sadržaj na svim TV kanalima. Nova sezona 'Plesa sa zvijezdama' u ovoj godini ostvaruje prosječni udio u gledanosti od 33,4%. U prosjeku ju prati više od 450.000 gledatelja te je do sada u prosjeku dosegne gotovo milijun gledatelja.

 

Izvor: UMTG, pružatelj podataka: AGB Nielsen; Ciljna skupina: 4+; Razdoblje:1.1.-18.4.2023.
Izvori za DM: YouTube Analytics, Creator Studio, Instagram Insights, TikTok Analytics

 

 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju