Kako su se kandidati Startaj Hrvatska snašli u direktnoj prodaji pogledajte ove subote!

 Gledatelji su kroz osam emisija ''Startaj Hrvatska'' imali priliku upoznati živote osam poduzetnika, ljudi koji su se usudili oblikovati budućnost po svojoj mjeri, te bili dovoljno hrabri da prihvate izazov.

Upoznali smo životnu priču i poduzetnički put Gorana Čipčića, Diane Prpić, Tijane Božović Galjanić, Mary Novosel, Jasne Karavanić, Berne Storjak i Donata Rupčića, Ivane Perić i Deane Miletić, Martine Završki, upoznali smo dobro i njihove proizvode koji su dobili priliku postati dio jedinstvenog projekta SPAR-a Hrvatska i Nove TV i stati na police velikog trgovačkog lanca.

San je postao java, osam poduzetnika ušlo je u utrku za ugovor sa SPAR-om Hrvatska, a samo jedan od njih, onaj najuspješniji i u kontekstu proizvoda, ali i razvoja poduzetnika, te s najboljim prodajnim rezultatima, postat će hrvatski HIT proizvod 2020. te zaslužiti posebno mjesto na policama SPAR i INTERSPAR trgovina diljem Hrvatske.
''Osjećaj je neopisiv! Sve što si radio, sve za što si se trudio, napokon sad da se ostvari…'', govori Tijana Božović Galjanić koja je u projekt ušla sa svojim Superheraw BIO snackpločicama.

''Bilo je suza, bilo je emocija, bilo je svega…'', iskren je i ovaj put Goran Čipčić koji je Hrvatskoj predstavio Zorinu mast.
Martina Završki kaže: ''Nadam se da sam pokazala svima da mogu uspjeti, da mogu srušiti sve predrasude i sada vjerujem da će me ljudi sad ozbiljnije shvatiti.

''Još nisam svjesna gdje se proizvod nalazi…'', u nevjerici govori Ivana Perić koja je s Deanom Miletić predstavila proizvod, trajni kolač Spara. ''Moja Batela je na policama!'', sa zadovoljstvom i Diana Prpić gleda na ovaj veliki korak pustolovine u kojoj se našla.
Berna Storjak u projekt je ušla sa svojim sinom Donatom Rupčićem te su na police stavili svoj Ghee. ''Osjećaj olakšanja i uzbuđenja, ali i obaveze'', navode svoje emocije Berna i Donat.

''Ostvario se jedan san, dogodila se jedna čarolija'', govori Mary Novosel nam je predstavila Shapello, a s velikim uzbuđenjem i ponosom na posebnim policama je svoj Jaggety gledala Jasna Karavanić.

Prodaja nije laka stvar, a upravo ona je važna u ovoj utrci. Čiji će se proizvod najbolje prodavati i koji će od njih postati HIT proizvod, tek ćemo saznati u finalu ovog projekta. Prije toga vidjet ćemo kako su se poduzetnici snašli u proizvodnji tako velikih količina, koju je pred njih stavio SPAR Hrvatska, koje su sve prepreke morali preći da bi njihov proizvod stigao na posebne police te naposljetku kako su se snašli u direktnoj prodaji.

Svaki poduzetnik dobit će iste uvjete, iste mogućnosti da u 90 minuta proda čim više svojih proizvoda. O uspjehu u toj prodaji između ostalog ovisit će i njihovo potpisivanje ugovora sa SPAR-om Hrvatska, odnosno odabir HIT proizvoda 2020.

Kako bi ovaj zadatak bio edukativan, produkcija emisije ''Startaj Hrvatska'' poslat će kandidatima i tajne kupce s posebnom misijom.

Kako su sve kandidati reagirali kad su prvi put vidjeli svoje proizvoda na posebnim policama u jednoj od najvećih INTERPSPAR poslovnica u Hrvatskoj, koje su ih emocije obuzele, kako najbolje prodati svoj proizvod u masi ljudi, što će sve naučiti iz ovog zadatka, te što ih sve čeka ususret velikom finalu, saznat ćemo u ovotjednoj, devetoj emisiji ''Startaj Hrvatska''.
 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju