Nova TV grupa ima najgledaniji kanal i specijalizirani kanal u zemlji te najčitanije portale koji obaraju rekorde!

 Nova TV grupa još je jednu dinamičnu i zahtjevnu godinu privela kraju s iznimnim poslovnim uspjehom koji potvrđuje da istinski živi svoju viziju kao najsnažnija multimedijalna platforma u zemlji i uvjerljivi lider na medijskom tržištu.

I u protekloj godini Nova TV bila je prvi izbor gledatelja, o čemu svjedoči podatak da grupu njezinih kanala u udarnom terminu prati 65 posto više gledatelja od prvog idućeg konkurenta. Titulu najgledanijeg kanala u zemlji uvjerljivo drži Nova TV koja je prema podacima o gledanosti čak 67 posto gledanija od svog prvog konkurenta, a kontinuirani uspjeh kao najgledaniji specijalizirani kanal postiže i Doma TV koji je u udarnom terminu od prvog konkurenta i više nego dvostruko gledaniji.

Prema rezultatima gledanosti, formati Nove TV najgledaniji su u svakoj kategoriji, a njezin sadržaj na prvom je mjestu kako u domeni informativnog programa, tako i u segmentu zabavnih emisija, serija i filmova. Prvo mjesto po gledanosti 13. godinu zaredom drži informativni program Nove TV koji se od 2. listopada prošle godine emitira iz potpuno novog i tehnološki najmodernijeg studija u zemlji. 2022. bila je godina značajnih promjena jer se, osim iz novog studija, 'Dnevnik Nove TV' po prvi put u povijesti počeo emitirati u isto vrijeme kao središnje informativne emisije ostalih nacionalnih televizija, a da i u novom terminu zadržava titulu najgledanijeg potvrđuje podatak da je od prvog konkurenta gledaniji za 67 posto. Popodnevne 'Vijesti Nove TV' u odnosu na prvog konkurenta gledanije su za visokih 82 posto, a nezaobilazni aduti informativnog programa su i 'Večernje vijesti' koje donose pregled ključnih informacija iz zemlje i svijeta te istraživačka emisija 'Provjereno' koja je u odnosu na konkurenciju u terminu svog emitiranja gotovo dvostruko gledanija.

Minulu godinu obilježio je neizostavan vrhunski zabavni program koji se sastoji od bogate domaće i strane produkcije. Nova TV dominira u kategoriji najboljih zabavnih emisija, a vrh ljestvice zauzeli su omiljeni showovi koji su iz tjedna u tjedan gledateljima pružali minute za razonodu, veselje i opuštanje. Kraj stare i početak uspješne nove godine Nova TV proslavila je zabavno-glazbenom emisijom 'I godina Nova 2023.' uz koju je preko 740 tisuća gledatelja dočekalo Novu godinu, a uz nju su se na samom vrhu liste najgledanijih emisija našli i megapopularni showovi 'Supertalent', 'Ples sa zvijezdama' i 'MasterChef'. Među 10 najgledanijih zabavnih formata svoja su mjesta zauzeli i zabavno-natjecateljski show 'Survior' i 'IN magazin' koji je 11. godinu zaredom potvrdio status najgledanije lifestyle emisije.

Podaci o godini koja je iza nas potvrđuju da je Nova TV apsolutni favorit kada su u pitanju serije jer je upravo u njezinom programu emitirano čak deset najgledanijih naslova iz 2022. Najgledanije su bile dramska serija 'Nevjera' i domaća uspješnica 'Kumovi', svaka s preko pola milijuna gledatelja u prosjeku i visokih 36 posto udjela u gledanosti, a slijede ih domaća humoristična serija 'Na granici' i turska serija 'Melek'. Najgledaniji film u prethodnoj godini također je emitiran na Novoj TV, a radi se o TV premijeri regionalnog hita 'Toma' koji je ostvario čak 41 posto udjela u gledanosti.

Snagu svog brenda Nova TV gradi i kroz digitalni segment koji u sinergiji s televizijom bilježi kontinuirani rast. DNEVNIK.hr s 2,2 milijuna stvarnih korisnika mjesečno i 1.9 milijardi pregleda u 2022. godini potvrdio je titulu vodećeg news portala u Hrvatskoj koji status najčitanijeg drži već 19 mjeseci zaredom, a osim vlastitih rekorda, izvrsnim je rezultatima u prosincu oborio i rekord tržišta. Za showbuzz.hr 2022. bila je godina promjene i redizajna, a značajan porast posjećenosti i obaranje rekorda čitanosti s više od 1.6 milijuna stvarnih korisnika učvrstili su njegovu poziciju najčitanijeg showbiz portala u zemlji. Rekord čitanosti također je oborio portal gol.hr koji je s 1,5 milijuna stvarnih korisnika u prosincu postao prvi izbor čitatelja za praćenje važnih sportskih događaja. Popevši se na visokih 230 milijuna pregleda, omiljeni lifestyle portal zadovoljna.hr ostvario je najveći uspjeh u odnosu na konkurenciju u svojoj kategoriji, a rast broja stvarnih korisnika bilježi i najčitaniji zdravstveni portal krenizdravo.hr. Najposjećeniji portal specijaliziran za putovanja i gastronomiju s 800 tisuća stvarnih korisnika mjesečno je punkufer.hr, a status najčitanijeg znanstvenog i tech portala ima zimo.hr koji je u prošloj godini jedini u svojoj kategoriji imao preko milijun pregleda mjesečno.

Značajan uspjeh postižu i društvene mreže Nove TV koje su u 2022. godini imale preko pola milijarde pregleda video sadržaja. Prema broju pratitelja profili društvenih mreža Nove TV prvi su u usporedbi s ostalim medijskim i televizijskim kućama na Facebooku, Instagramu i Twitteru. Preko milijun ljudi prati Facebook stranicu DNEVNIK.hr-a, a najveći rast od čak 200 posto u odnosu na 2021. godinu zabilježili su TikTok profili koji su u prošloj godini ostvarili vrtoglavih 22 milijuna pregleda. Facebook profil Provjerenog u 2022. godini ostvario je više od 48 milijuna video pregleda, što je porast od čak 84 posto u odnosu na godinu prije nje. Profil je također stekao 32 tisuće novih pratitelja, a objave u 2022. broje preko 800 tisuća reakcija, odnosno 15 posto više u odnosu na 2021.

Izvor: UMTG; Pružatelj podataka: AGB Nielsen; Ciljna skupina 4+; Period: 1.1.-31.12.2022.; Gemius; Facebook, Instagram Analytics, Twitter Analytics, YouTube Analytics, Tik Tok Analytics 2022.