Predsjednički izbori 2019.

I tijekom ovih izbora gledatelji su povjerenje dali Novoj TV koja je tijekom izbornog dana kvalitetno, vjerodostojno i relevantno informirala sve građane o tijeku i ishodu prvog izbornog kruga. Prema rezultatima gledanosti AGB Nielsena najnovije informacije vezane za predsjedničke izbore u nedjelju 22. prosinca većina gledatelja pratila je upravo na Novoj TV. Svi formati Nove TV vezani za predsjedničke izbore ostvarili su najbolje rezultate gledanosti.

Dnevnik Nove TV u prosjeku je gledalo više od 564 tisuća gledatelja, uz udio u gledanosti od 32,9 posto.

Prve procjene rezultata izbora temeljene na izlaznim anketama koje su objavljene točno u 19 sati na Novoj TV je pratilo više od pola milijuna gledatelja uz ostvaren udio u gledanosti od 29,6 posto.

Izbornu noć i pristizanje službenih rezultata, kao i emisiju ''Predsjednički izbori'' najviše gledatelja pratilo je također na Novoj TV. Od 17.55 kada je krenula specijalna emisija više od 400 tisuća gledatelja bilo je uz izbornu emisiju Nove TV, a ona je ostvarila 26,2 posto udjela u gledanosti. Uz emisiju koja je krenula iza Dnevnika Nove TV o rezultatima se informiralo više od 436 tisuća, uz ostvarenih 26,8 posto udjela u gledanosti. Nova TV bila je u vrijeme emitiranja izbornih emisija na svim televizijama čak 29 posto gledanija od prvog konkurenta, te 75 posto gledanija od drugog konkurenta.

„Iza jučerašnjeg izbornog programa stoje sati i sati priprema cijele Nove TV – od Informativnog programa, produkcijske grafike, tehnike, IT – a. Emisija koju smo radili bila je jedna od tehnički i grafički najkompliciranijih do sada, a sadržajno smo željeli biti ne samo informativni, nego i zanimljivi što je u gotovo šestosatnom programu velik izazov. Posebno je zadovoljstvo vidjeti da smo uspjeli u naumu jer su nas gledatelji nagradili svojom pozornošću. Pohvale cijelom timu, kao i našim zanimljivim gostima, stižu od sinoć i zbilja smo sretni, ali nećemo se uspavati. Naša studijska četvorka – Mislav Bago, Sabina Tandara Knezović, Vjekoslav Đaić i Valentina Baus već se pripremaju za novi spektakl 5. siječnja, kao i reporteri koji će na teren i u stožere. Naravno, prije drugog kruga planiramo i sučeljavanje, u petak 3. siječnja na koje su kandidati već pozvani.„ – izjavila je direktorica informativnog programa Nove TV Ksenija Kardum.



Sve relevantne informacije iz minute u minutu mogle su se pratiti i na online platformama Nove TV, na portalu DNEVNIK.hr-u u rubrici Predsjednički izbori, kao i na društvenim mrežama na kojima su posebni sadržaji dodatno privukli korisnike. Facebook stranica Nove TV i DNEVNIK.hr-a brojila je tijekom izbornog dana i noći čak 90 objava te ostvarila 42 000 interakcija, 6,5 milijuna impresija a videa su pregledana gotovo 1,2 milijuna puta. I preko Instagrama su se građani mogli informirati preko 47 objava na profilima Nove TV i DNEVNIK.hr-a, te su objave ostvarila 15 000 interakcija, a Instagram storyji pregledani su 150 000 puta. Na Twitteru su objave vezane uz predsjedničke imale 114 000 impresija.

Kroz izborni dan i noć vodila su nas iz studija Nove TV lica kojem vjerujemo – Sabina Tandara Knezović i Mislav Bago, a kroz izbore proveli su nas i Vjekoslav Đaić i Valentina Baus dok nas je s neverbalnom komunikacijom predsjedničkih kandidata provela komunikacijska stručnjakinja Gabriela Kišiček. Reporteri na terenu izvještavali su nas o svim pojedinostima iz izbornih stožera, a svojim komentarima izbornu emisiju sadržajno su obogatili i gosti u studiju Ruža Tomašić, Arsen Bauk, Oleg Butković i Tihomir Cipek.

I u narednom periodu do drugog kruga predsjedničkih izbora Nova TV će nastaviti pratiti kandidate i političko okruženje te redovito informirati građane o događajima koje su u njihovom interesu i temeljem kojih će lakše donijeti svoju izbornu odluku.

Izvor: AGB Nielsen
Razdoblje: 22.12.2019.
Ciljna skupina: 4+