Više saznajte u ovotjednoj emisiji Informera.

Od stotinjak tisuća europskih poduzeća upravo je vlasnik jedne hrvatske tvrtke proglašen europskim poduzetnikom godine. Najbolji je među najboljima Stjepan Šafran. S malom je radionicom krenuo još u bivšoj državi, a danas kao etablirana metalska tvrtka izvozna tržišta osvaja kvalitetom.



Bez obzira na poslovnu negostoljubivost, u Hrvatskoj nesumnjivo ima sjajnih primjera uspjeha. Što bi tek bilo da vlast sasluša prijedloge kakve primjerice ima Centar za javne politike i ekonomske analize koji zagovara mjerljive reforme. Njihov dokument Hrvatska 2025 pokazuje kako možemo postati zemljom otvorenih prilika u kojoj institucije stvaraju dobar okvir za poduzetničku inicijativu.



Od ne tako davne sintagme 'svi su zamjenjivi', misleći naravno na radnike, stigli smo do toga da nema tko raditi. Hrvatska se, uz pražnjenje zemlje, suočava i s trendom novih generacija koje ne žele raditi za tvrtke kojima je jedini cilj profit za vlasnike. Da bi privukli i zadržali zaposlenike, poslodavci se moraju brendirati kao poželjna tvrtka u kojoj bi netko želio raditi. Tzv. Employer branding postao je strateški važan ako se žele zadržati najbolji. 



Ako je neka čelna pozicija zahtjevna i traži posebna znanja, a pri tome se prvi čovjek, u ovome slučaju žena, s time sjajno nosi, onda je to sigurno Zagrebačka burza i prva dama Ivana Gažić. Informer je upravo tu damu ugostio u rubrici Moj novac, a tko se skriva iza čvrste ruke tržišta kapitala pogledajte u emisiji.

'Informer' donosi više u ovotjednoj emisiji u subotu Novoj TV i nedjelju na Doma TV-u. Propuštene epizode pogledajte besplatno na novatv.hr.

 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju