Više saznajte u ovotjednoj emisiji!

U vrijeme krize došlo je do izražaja da nemamo dovoljno domaće proizvodnje, već većinu stvari uvozimo izvana. Upravo takva situacija prije 12 godina omogućila je domaćem proizvođaču prvenstvo na tržištu u proizvodnji kišobrana. No je li krizno vrijeme dobro za pokretanje tvrtke? Informer ima odgovor!



U zasićenom ekonomskom tržištu gdje „racija prevladava emociju” brend je ono što čini razliku i odluku pri odabiru zašto će netko odabrati Vaš proizvod, a ne konkurentni. Kako brendirati proizvod ili uslugu, doznajte u savjetodavnoj rubrici za male i srednje poduzetnike.



Za razvoj poduzetničkih smjernica važno je usmjeravanje već u školskoj dobi, a toga su svjesni i u Digitalnom učeničkom inkubatoru koji je započeo s besplatnim edukacijskim programom za učenike osnovnih i srednjih škola.



Proteklih godinu dana otkazana su sva glazbena događanja, a zatvoreni su objekti koji u poslovanju koriste glazbu. Ovom lančanom reakcijom rekordno su pali i prihodi od prodaje licenci za autorska prava. Kakva je budućnost glazbene industrije u Hrvatskoj? Odgovore potražite u ovotjednom Informeru.

Umjetna inteligencija više nije daleka budućnost. Sve više tvrtki širom svijeta istražuje i eksperimentira s mogućnostima njenog razvoja i primjene. Taj primjer slijedi i Hrvatska, pa je tako u Zagrebu započeo s radom prvi inkubator posvećen startupovima koji žele raditi na području umjetne inteligencije.



Emisiju "Informer" pratite subotom u jutarnjem terminu na Novoj TV! Propuštene emisije pogledajte besplatno na novatv.hr.

 

 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju