Više saznajte u ovotjednoj emisiji!

Potrebno nam je svega četiri sekunde od ulaska u trgovinu do odluke o kupnji. Što nas privlači određenom proizvodu i kako reklamne poruke utječu na našu kupovinu, otkriva neuromarketing. Što je to točno i kako se koristi u svijetu otkrivamo u Informeru. Pogledajte što vas očekuje u emisiji:

 

U Hrvatsku su turisti u prvih osam mjeseci ove godine dolazili i ostajali više nego lani, a bilo ih je iz više od 70 zemalja. Rekordan broj Nijemaca, ali i domaćih gostiju preplavio je Jadransku obalu, a i od postsezone se očekuje više nego prošle godine. 

 

Globalna nestašica čipova dovela je do kašnjenja u automobilskoj industriji. Zbog ovog problema kupci koji si odluče kupiti automobil isporuku mogu čekati i do devet mjeseci.

 

Uspoređujemo srebro i zlato – u što je bolje ulagati, na što se plaća pozamašan porez i koliko je konkretno 100 grama zlata u polugama pri usporedbi sa srebrom, pogledajte u Informeru.

  

Je li u Hrvatskoj pogodna klima za investitore ili je kao protekli tjedan promjenjivo oblačna, u koje se sektore ulaže te kako im privući kapital, istražuje Informer.

 

Otvaranje, servisiranje i ugradnja raznih vrsta brava, bilo da je riječ o vratima, autima ili sefovima, dio je opisa posla obrta kojeg Vam predstavljamo ovaj tjedan. Baš poput i ostalih, niti za njega ne postoji naobrazba u školskom sustavu.

Emisiju "Informer" pratite subotom u jutarnjem terminu na Novoj TV! Propuštene emisije pogledajte besplatno na novatv.hr.

 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju