Više saznajte u ovotjednoj emisiji Informera.

Poruke političara svele su se na estradizaciju, personalizaciju i populizam. Poruke uglavnom igraju na kartu emocija, a kada treba i na kartu novca, bez ikakve namjere da integriraju rascijepljeno društvo i riješe stvarne probleme. S obzirom na to da smo za populizam postali gluhi i slijepi, Informer istražuje odgovara li on doista samo političarima.



Miris neodvezenoga smeća mjesecima se širi ne samo metropolom, a stvari su kulminirale požarom zagrebačkoga odlagališta. Gospodarenje otpadom istodobno je i problem i odličan biznis, upravo se zato nikako ne pronalazi najbolje rješenje za lokalne zajednice.



Koliko god nam se iz naše balkanske močvare tako ne čini, i modeli i pristup biznisu nakon krize promijenili su se. Danas se traži svjesno poduzetništvo i svjesno liderstvo. No što to uopće znači? Što znači održivi, win-win pristup u poslovanju? Informer istražuje kako voditi poduzeće u 21. stoljeću.

Svakodnevno smo na digitalnim medijima bombardirani reklamama. Znajući koliko nas to živcira, marketingaši su počeli koristiti nativno oglašavanje. Riječ je o efikasnom oglašavanju, smještenom u samo tijelo sadržaja, prirodno je integriran s njime, pa čitatelj uglavnom nije svjestan da ne čita priču nego reklamu. Stoga se oko etike te vrste marketinga itekako lome koplja.



'Informer' donosi više u ovotjednoj emisiji u subotu Novoj TV i nedjelju na Doma TV-u. Propuštene epizode pogledajte besplatno na novatv.hr.

 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju