Tvrtka StypeGRIP prezentirala mogućnosti svoje tehnologije upravo na informativnom programu Nove TV!

Najgledanija televizija u Hrvatskoj - Nova TV, i ove je godine tijekom najnapetije večeri u godini – Izborne noći koristila tehnologiju proširene stvarnosti.


Nakon objave izlaznih anketa, a potom i prateći podatke DIP-a iz minute u minutu, Mislav Bago gledateljima je prezentirao rezultate izbora uz pomoć najmodernije tehnologije, ne samo iz studija, nego i uživo s Markova trga grafičkim prikazima u stvarnom prostoru. Po prvi puta u Hrvatskoj, Bago je pomoću posebnog programa iste večeri složio i potencijalne koalicije te gledateljima prikazao omjere snaga.

Prvu značajniju prezentaciju ove tehnologije gledatelji su mogli vidjeti za vrijeme predsjedničkih izbora 2015. godine u sklopu virtualnog studija Nove TV, a na prethodnim parlamentarnim izborima također su se koristili 3D noviteti prezentirani kroz rezultate izbora preko zgrade Hrvatskog Sabora.

U videu pogledajte kako je tekla priprema produkcijskih grafika i studija za predsjedničke izbore 2015.godine te parlamentarne izbore 2015.:

 

 

Nova TV uvela je standard 'proširene stvarnosti' (eng. augmented reality) u svoj informativni program na svakodnevnoj bazi pa tako svaku večer svjedočimo visoko kvalitetnim grafikama kojim produkcijski i informativni tim prezentiraju vijesti na inovativan, dinamičan i zanimljiv način te zahvaljujući najmodernijoj tehnologiji stvaraju poseban doživljaj i dodatnu vrijednost za gledatelje.


Osim u informativnom programu, Nova TV je tehnologiju proširene stvarnosti koristila i u emisiji Tvoje lice zvuči poznato.


'Vizualni sadržaj danas je važniji no ikad, a kod televizije kao audiovizualnog medija bitno je da na ekranu budu najkvalitetnija rješenja', izjavio je Goran Bortas, voditelj produkcijske grafike Nove TV.


Nova TV je za prikaz proširene stvarnosti koristila sustav Stype kit hrvatske tvrtke StypeGRIP koji služi za praćenje pozicije TV kamere u 3D prostoru. Tvrtka StypeGRIP nedavno je prezentirala mogućnosti svoje tehnologije upravo kroz informativni program Nove TV, što je još jedan pokazatelj izvrsnosti i kvalitete programa Nove TV. U promo spotu koristeći kadrove Dnevnika Nove TV prikazuju kako upotreba proširene stvarnosti funkcionira u informativnom programu. Pomoću senzora i podataka o poziciji kamere u prostoru, Stype kitom moguće je 'ubaciti' 3D grafike u stvarni prostor čime se stvara iluzija da su one zaista u prostoru.
 

 

Za upotrebu ove tehnologije u informativnom programu Nova TV je u lipnju nagrađena najprestižnijom svjetskom nagradom na području promocije, marketinga i dizajna PromaxBDA. Srebrnu nagradu osvojila je u čak dvije kategorije – video prikaz u informativnom programu: za produkcijsku grafiku u informativnom programu i za najbolji TV studio i video zid.


Ova nagrada dokaz je da Nova TV postavlja trendove na tržištu i uspješno uvodi novitete, a najpoznatiji svjetski mediji u fazi su implementiranja tehnologije koja donosi novi vizualni doživljaj gledateljima. Nakon uspjeha Nove TV, za istom su tehnologijom posegnule druge jake svjetske televizije pa se sustav Stype kit koristio i tijekom Svjetskog prvenstva u Brazilu (BBC Sport), Škotskog referenduma za neovisnost (BBC), MTV filmske nagrade, Wimbledona (BBC Sport), Nascar utrka (Fox Sports)...
 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju