Tijekom drugog kruga lokalnih izbora Nova TV još je jednom potvrdila premoć kada je u pitanju gledanost njezinih informativnih emisija!

Tijekom drugog kruga lokalnih izbora Nova TV još je jednom potvrdila premoć kada je u pitanju gledanost njezinih informativnih emisija, ali i posjećenost digitalnih kanala – portala DNEVNIK.hr i društvenih mreža.

Najgledanija središnja informativna emisija u Hrvatskoj, Dnevnik Nove TV, i u izbornoj je noći bila prvi odabir preko 380 tisuća gledatelja, čime je ostvarila udio u gledanosti od 32,4 posto. Specijal Izbori 2017, pod voditeljskom palicom Mislava Bage i Ivane Brkić Tomljenović, koji je ugostio zanimljive sugovornike i donosio javljanja iz stožera diljem Hrvatske, bio je najgledaniji večernji izborni specijal s udjelom u gledanosti od 22,2 posto. Osim toga, izvanredne vijesti u 15 sati bile su najgledanije izvanredne vijesti toga dana, s ostvarenim udjelom u gledanosti od 24,2 posto. I najgledanije popodnevne vijesti bile su one Nove TV u 17 sati, s ostvarenim udjelom u gledanosti od 30,9 posto.



Osim uz male ekrane, sve novosti o tijeku izbora građani su pratili i na digitalnim kanalima Nove TV čime je ona još jednom potvrdila status najjače multimedijalne platforme u zemlji. Svježe informacije s terena DNEVNIK.hr donosio je iz minute u minutu te privukao preko 360 tisuća jedinstvenih posjetitelja i ostvario gotovo dva milijuna pregleda stranice, a dan je završio kao drugi najčitaniji portal u Hrvatskoj.



Zavidne rezultate još su jednom ostvarile i društvene mreže Nove TV – uz hashtag #lokalni17, izbori su se pratili na Facebooku, Twitteru i Instagramu DNEVNIK.hr-a i Nove TV. Samo na Facebook stranici DNEVNIK.hr-a, na kojem je tijekom drugog kruga lokalnih izbora prikazano devet live videa, ostvareno je preko 300 tisuća pregleda video sadržaja, a tijekom cijelog dana ta je stranica dosegnula više od milijun i 300 tisuća korisnika.



Sva događanja tijekom izborne noći pratila su se i putem Twitter profila DNEVNIK.hr-a i Nove TV – objavljeni sadržaji ostvarili su više od 250.000 prikaza što je najbolji ovogodišnji rezultat na ovom inače najvećem medijskom Twitter profilu u Hrvatskoj. Video priče na popularnom Instagramu ostvarile su više od 31.000 pregleda.

 

Izvori: AGB Nielsen; Gemius; Facebook Insights, Twitter Analytics, Instagram Insights
Razdoblje: 4. lipnja 2017.
Ciljna skupina: 4+; korisnici društvenih mreža

 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju