Poduzetničke priče osmero kandidata druge sezone "Startaj Hvratska"

Nova sezona društveno odgovornog projekta ''Startaj Hrvatska'' je startala, a od 9. listopada na Novoj TV započinju i jedinstvene televizijske emisije kroz koje će kandidati gledateljima ispričati svoj poduzetnički put o proizvodima koje su pripremili za izlazak na police velikog trgovačkog lanca.

Druga sezona predstavlja novih osam poduzetnika koji će se natjecati za vrijednu titulu HIT proizvoda 2021. godine. Na posebnim ''plavim policama'' nalaze se proizvodi osam ovogodišnjih kandidata koji su od sada na raspolaganju kupcima u svim INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima diljem Hrvatske.

Kandidati koji ove godine postaju nova lica hrvatske poduzetničke scene će uskoro gledateljima ispričati svoju životnu priču i poduzetnički put o proizvodima koje su uz podršku stručnog tima SPAR-a pripremili za izlazak na police velikog trgovačkog lanca.

Zvonimir Kalić u samom srcu Slavonije uzgaja eko konoplju i proizvodi Croaticanna bio ulje konoplje. Da mladi poduzetnik Zvonimir zna ideju pretvoriti u stvarnost svjedoči i titula najboljeg mladog hrvatskog poljoprivrednika koju je zaslužio 2018.

Fruit Moons jedinstveni je snack od dehidriranog voćnog pirea koju je kreirala Jelena Gadže. Njen proizvod je u potpunosti odraz njenog duha. Jelenin put nije bio lak, a put ka uspjehu tek počinje, no ova kandidatkinja vjeruje u kvalitetu i inovativnost svojih posebnih slastica.

Iza imena Ekipa Kombucha stoji četvero prijatelja, Almira Gilda Tumpas Espina, Roko Romič, Mario Likar i Zdravko Džeba, koji su osmislili istoimeni osvježavajući blago gazirani fermentirani čaj u čak četiri okusa. Ekipa će pokazati da kad se male ruke slože i ambiciozan projekt poput proizvodnje Kombuche, može postati stvarnost.

Važnost očuvanja prirode i zdravlja zvijezda su vodilja Vesne Sirovine i Ivane Grčić prilikom proizvodnje deterdženta i omekšivača za rublje koji su svojom recepturom nježni prema odjeći, ali i prema okolišu. Kandidatkinje iz Samobora stoje iza brenda Melli Aromatica.

Maja Fertalić je zbog zdravlja osmislila snack pločice Nutty BARica s orašastim voćem. Majina priča inspirirat će mnoge jer nakon svake prepreke Maja ustaje snažnija i hrabrija.

Bračni par Renata i Mario Burić kreirali su brend Pa-Šta pa tako njihovi ručno rađeni punjeni ravioli okusom vraćaju u djetinjstvo i podsjećaju na bakinu kuhinju. Prvu tjesteninu je poklonila, no dobar glas o kvalitetnoj PaŠti brzo se proširio...

Priča o brendu Viktoria po mnogo čemu je posebna, a radi se o prirodnoj kozmetici na bazi magarećeg mlijeka koju je osmislila kandidatkinja Brankica Borović sa suprugom Paolom. Viktoria za ove supružnike predstavlja pobjedu, ostvarenje života iz snova.

Iza priče o smrznutim desertima 7Stars su vrijedne ruke Marije Čulo, koja je u proizvodnju uključila i muža Damira. Marija nije znala ništa o pečenju kolača, no imala je viziju i podršku. Iza njih su brojni usponi i padovi, no ispred se nalazi nada i vjera u bolju budućnost.

Kako je izgledao put koji su kandidati ''Startaj Hrvatska'' trebali prijeći kako bi im se ostvarile njihove poduzetničke vizije, sa čime su se sve morali nositi, te kako će na njihove živote utjecati sudjelovanje u ovom projektu saznat ćemo kroz emisije kroz koje će nas voditi Frano Ridjan. Emisije sadrži i humoristične dijelove u kojem će se proizvodi testirati na zanimljiv i zabavan način, a za taj dio je zadužen popularni glumac Jan Kerekeš. Kroz njegove skečeve gledatelji će imati priliku pobliže upoznati ideju, specifičnosti i uporabnu namjeru određenog proizvoda.

Novih osam poduzetnika druge sezone zahvaljujući projektu „Startaj Hrvatska“ dobilo je jedinstvenu priliku razviti svoje proizvode i poslovanje, ostvariti poslovne ciljeve te plasirati svoje proizvode u sve INTERSPAR i odabrane SPAR trgovine. U konačnici će samo jedan od njih odnijeti vrijednu titulu HIT proizvoda 2021. godine.

Ne propustite upoznati prvog kandidata druge sezone ''Startaj Hrvatska'' u subotu, 9. listopada od 18.15 na Novoj TV!

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju