Filmska najava kakva se rijetko viđa na domaćim ekranima

Ovog proljeća na programu Doma TV-a pojavila se filmska najava kakva se rijetko viđa na domaćim ekranima. Na prvi pogled, riječ je o klasičnoj najavi filmova koji nas očekuju tijekom travnja, ali iza svega stoji kreativan eksperiment koji je nastao primjenom suvremenog pristupa i inovativnih alata koji pomiču granice domaće televizijske produkcije.

Promo spot je osmislio tim On air promocije Nove TV, a posebno ga izdvaja to što je pjesmu, cijelu u rimi, prvo napisao kreativni tim, a potom su stihove oživjeli uz pomoć AI alata koji je generirao glas naratora.

“Ideja nije nastala odjednom, bio sam upoznat sa spomenutim AI alatom neko vrijeme, pa se zajedno s korištenjem tog alata razvijala i ideja. Kako je pisanje pjesama nešto što vučem još od srednje škole kao hobi, iskoristio sam to na projektu najave filmova u travnju na Doma TV. Predstavio sam ideju svom nadređenom, nakon čega sam dobio zeleno svijetlo da mogu krenuti u tom smjeru”, objasnio je Marko Lovrenčić, producent iz odjela On air promocije Nove TV.

Umjetna inteligencija je vrlo koristan i moćan alat, pogotovo kada se koristi u kreativne svrhe, a iz odjela promocije dodaju kako će umjetnu inteligenciju zasigurno koristiti i u nekim budućim projektima. “Što se publike tiče, mislim da će tu biti potreban proces prilagodbe jer su ti alati još uvijek vrlo novi i u ranoj fazi razvoja, ali ova tehnologija se razvija vrlo velikom brzinom i već će sljedeća verzija AI alata biti daleko naprednija.” - rekao je Lovrenčić.

Uz to, pobrinuli su se i da sve izgleda jednako moćno kao što zvuči. Sve to zajedno rezultiralo je spotom koji je dinamičan, ritmičan i drugačiji, a ujedno i odličan primjer kako promocija filmova može biti zabavna kada se povežu ljudska kreativnost i suvremena tehnologija.