Nova TV je i ovoga puta tijekom cijelog dana gledateljima donosila najvažnije vijesti s terena.

Hrvatska je jučer izašla na lokalne izbore, a Nova TV i ovog je puta tijekom cijelog dana, kroz nekoliko informativnih emisija i specijala, gledateljima donosila najnovije i najvažnije vijesti s terena. Najiščekivaniji trenutak dana bile su izlazne ankete – točno u 19 sati, Nova TV objavila je prve predikcije izbornih rezultata za četiri velika grada u kojima se vodila neizvjesna bitka za gradonačelničke pozicije.

Izborni program Nove TV je, na općoj populaciji (4+), u prosjeku bio najgledaniji i uz njega je bilo preko 1.300.000 gledatelja (ukupan doseg). Prosječni udio u gledanosti svih emisija i specijala posvećenih temi izbora bio je 23,7%, a svaku njihovu minutu je, u prosjeku, pratilo gotovo 260.000 gledatelja (AMR 6,6%). Nova TV tako je od prvog konkurenta bila gledanija za 35%.

U trenutku kada su se birališta zatvorila, građani su izabrali biti uz program Nove TV gdje je rezultate izlaznih anketa u prosjeku gledalo njih gotovo pola milijuna, uz ostvaren udio u gledanosti od 29,2%. Najviše gledatelja o izborima se informiralo uz Dnevnik Nove TV – uz svaku minutu emisije u prosjeku bilo njih preko pola milijuna (AMR 13%), a Dnevnik Nove TV je ujedno bio i najgledanija emisija dana (SHR 35%).

Izborni rezultati pratili su se i na društvenim mrežama Nove TV. Na Facebook stranicama Nove TV, ostvareno je 1.5 milijuna video pregleda, 130 objava dosegnulo je do preko 1,8 milijuna ljudi, a na Twitteru je ostvareno 200.000 impresija.

Izvori:
UMTG; pružatelj podataka AGB Nielsen; ciljna skupina 4+
Creator Studio, Facebook Insights, Twitter Anaylitics

 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju