Gledatelji su i tijekom ovih izbora prepoznali kvalitetu i vjerodostojnost informativnog programa Nove TV, kao i njezinih digitalnih kanala.

Nova TV u izbornoj je nedjelji bila najgledanija televizija u Hrvatskoj s ostvarenih 23,5 posto udjela u gledanosti u cijelom danu i 34,1 posto u udarnom terminu. Najgledanija središnja informativna emisija u Hrvatskoj, 'Dnevnik Nove TV', bila je i u izbornom danu prvi izbor gledatelja. U prosjeku ju je gledalo više od 516 tisuća gledatelja, s ostvarenim udjelom u gledanosti od 39,4 posto. 'Dnevnik Nove TV' tako je gledalo 114 posto više gledatelja nego prvi konkurentski kanal i 154 posto više nego drugi konkurentski kanal. Specijalna emisija 'EU izbori', tijekom koje su objavljeni rezultati izlaznih anketa bila je također najgledanija, a objava rezultata izlaznih anketa bila je najgledanija na Novoj TV gdje ju je pratilo u prosjeku više od 251 tisuća gledatelja.

Najgledanija emisija posvećena izborima za Europski parlament bila je specijalna večernja emisija 'EU izbori' na Novoj TV. Specijalni večernji program kroz koji je gledatelje vodio Mislav Bago u prosjeku je gledalo gotovo 218 tisuća gledatelja, s ostvarenim udjelom u gledanosti od 22,7 posto. U specijalnoj su emisiji gledatelji mogli pratiti rezultate izbora iz minute u minutu, brojne reportaže, zanimljiva gostovanja i analize, kao i javljanja iz stranačkih stožera. Reporteri Andrija Jarak, Sabina Tandara Knezović, Barbara Štrbac, Josipa Krajinović, Paula Klaić Saulačić, Martina Bolšec Oblak, Dino Goleš, Ivan Forjan i Vjekoslav Đaić tijekom večeri su gledateljima donosili reakcije iz stranačkih stožera, Državnog izbornog povjerenstva i Kuće Europe.

SJAJNI REZULTATI DIGITALNIH KANALA

Osim uz male ekrane, tijek izbora građani su aktivno pratili i na digitalnim kanalima Nove TV, koja je time još jednom potvrdila status najjače multimedijalne platforme u zemlji. Portal DNEVNIK.hr privukao je u izbornome danu približno pola milijuna stvarnih korisnika (496.819) i tako ostvario 2.703.117 pregleda stranica.

Nova TV bila je apsolutni lider na društvenim mrežama tijekom izbornog dana po broju objava i ekskluzivnosti sadržaja. Nedjeljni izbori intenzivno su se pratili na Facebooku, Twitteru i Instagramu DNEVNIK.hr-a i Nove TV, gdje su ostvareni zavidni rezultati. Tijekom izbornog dana objavljeni sadržaji vezani uz izbore na Facebooku su prikazani čak 3.300.000 puta, a na te sadržaje ostvareno je čak 10.000 interakcija fanova. Sadržaji vezani uz izbore na Twitteru su tijekom nedjelje prikazani više od 140.000 puta. Na Instagram profilima Nove TV tijekom nedjelje ostvareno je više od 3.000 reakcija na objave vezane uz izbore za Europski parlament, a putem Instagram priča ostvareno je više od 100.000 pregleda sadržaja vezanih uz izbore.

Izvori: AGB Nielsen; Gemius; Facebook Insights, Twitter Analytics, Instagram Insights
TG: 4+, korisnici društvenih mreža
Razdoblje: 26.5.2019.

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju