Groznica plesno-pjevačkog spektakla, koji se emitira u čak 50 zemalja svijeta, nije zaobišla ni Hrvatsku. Nova TV je još jedanput dokazala da prati svjetske trendove. Show 'Tvoje lice zvuči poznato', koji je već u drugoj polovici emitiranja, najgledanija je zabavna emisija u Hrvatskoj od 2007. godine do danas.

Sve o showu pratite na službenoj stranici Tvojelice.dnevnik.hr.

Prema podacima AGB Nielsena, uz prvih sedam epizoda showa bilo je u prosjeku gotovo milijun gledatelja, odnosno 49,81 posto gledatelja koji su u to vrijeme bili pred malim ekranima. Peta emisija po redu oborila je rekord pa ju je tako pratilo u prosjeku više od milijun i dvjesto tisuća ljudi s udjelom gledanosti od 59,57 posto. Show koji obara sve rekorde gledanosti i koji je postao apsolutni hit u Hrvatskoj, uvukao se pod kožu gledateljima koji s nestrpljenjem čekaju svaku novu transformaciju svojih omiljenih kandidata.

Mario, Minea, Baby Dooks, Vanda, Giuliano, Ronald, Jasna i Andrea lica su o kojima se posljednjih tjedana najviše priča, a urednici dnevnih tiskovina i web portala otimaju se za njihove intervjue. Jedno je sigurno, ova fenomenalna osmorka postala je apsolutni televizijski hit.

Do sada je u showu odrađena 61 transformacija, od kojih je 56 odrađeno od strane kandidata, a ostale transformacije bile su one žirija kada je u prvoj emisiji Sandra Bagarić utjelovila Marilyn Monroe, Goran Navojec Elvisa Presleya, a Tomo in der Mühlen bio je Slash. Transformacijama nije mogao odoliti ni najpoznatiji voditeljski par Igor Mešin i Rene Bitorajac te su tako u drugoj emisiji na pozornici zapjevali i zaplesali kao legendarna R&B pop i dance grupa – Milli Vanilli.

Vjerojatno najzanimljivije preobrazbe i one koje izmamljuju najviše suza smijalica su one u suprotan spol. Neokrunjeni kralj transformacija u suprotan spol je definitivno Mario Petreković sa svojim izvanredno odrađenim nastupima kao Beyonce i Tina Turner. Za njim ne zaostaje ni Minea iznenadivši gledatelje kao MC Hammer te kao Jole oduševivši i žiri i publiku, ali i istoimenog pjevača koji je izjavio da nije znao da ima - brata blizanca.

Kako bi kandidati uspješno izvršili svoj zadatak i vokalno se približili boji glasa ikona u koje se transformiraju, brinu se vokalne trenerice Ivana Husar i Marija Tomčić, a Sandra Bagarić kao dramska trenerica pomaže natjecateljima kako bi što bolje ''skinuli'' geste, mimiku i ušli u lik izvođača.

Nimalo lak zadatak nema ni plesni trener showa, Igor Barberić koji ima odgovornost naučiti kandidate plesne korake za odgovarajući nastup. Vremena za vježbanje je jako malo. Osam kandidata, a samo tjedan dana! Kandidati će morati izdvojiti i preko 500 sati za vježbe plesnih i pjevačkih izvedbi.

Nakon što su prošli vokalne, dramske i plesne vježbe, posljednja stanica pred nastup je makeover. Trinaesteročlana mađioničarska ekipa koja uključuje maskere, šminkere, frizere i vlasuljarku izvršit će i najzahtjevniju transformaciju - bilo da se radi o promjeni boje kože ili čak transformaciji u suprotan spol. Najduža transformacija bila je ona Vande Winter u Stevie Wondera, koja je trajala punih šest sati jer su se spojili najzahtjevniji elementi – proćelava glava s pletenicama, protetika i tamna boja kože, a najmanje zahtjevna je bila Ronaldova transformacija u Robbieja Williamsa.

Za sve dosadašnje transformacije korišteno je gotovo stotinjak perika te nešto manje umjetnih trepavica i jedno dvadesetak setova ekstenzija. Primjerice, za Giulianovu transformaciju u Amy Winehouse korištene su čak četiri različite perike! Da bi uz šminku i ostale elemente vjerno predočili nastup glazbene zvijezde u koju se transformiraju, tim profesionalaca kostimografa kreirat će identične kostime, a da bi se osmislio i izradio samo jedan kostim potrebno je dva do četiri dana.

Preko petsto sati dramskih, scenskih i vokalnih vježbi. Preko četrdeset sati uloženih u šminkanje kandidata. Preko milijun vjernih gledatelja. Nova TV sa showom 'Tvoje lice zvuči poznato' definitivno je postavila novi trend nedjeljnje zabave.

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju