PON - PET 12.00

Mlada novinarka Martina Kralj dolazi na malu lokalnu televizijsku postaju koja je upravo promijenila vlasnika. Ambiciozna, ali poštena i istinoljubiva, zapinje za oko novom vlasniku Thomasu Mršiću, koji ju odmah zapošljava. Mršić je podrijetlom iz hrvatskog krša, a dolazi iz Australije u kojoj je odrastao od najranijeg djetinjstva. Svoju postaju imenuje TV Bumerang i namjerava ju učiniti uspješnom i komercijalnom. Martina i Mršić na TV postaji zatiču glavnog urednika Poklepovića , čovjeka za sva vremena, koji je preživio sve moguće smjene i političke promjene.

PRODUKCIJA: Ring Multimedia
Producent Robert Tomljenović
Redatelj serije Daniel Kušan

ULOGE:
Martina Kralj  - Daria Knez
Vlatko Poklepović - Ljubomir Kerekeš
Thomas Mršić - Zlatan Zuhrić
Emil Belamarić - Luka Dragić
Željka - Csilla Barath Bastaić

Sofija - Ksenija Ugrina
Kiki - Dušan Bućan
Hana - Hana Hegedušić
Antiša - Luka Petrušić
Lovro - Draško Zidar
Irena - Marija Škaričić

SINOPSIS
Mlada novinarka Martina Kralj (Daria Knez) dolazi na malu lokalnu televizijsku postaju koja je upravo promijenila vlasnika. Ambiciozna, ali poštena i istinoljubiva, zapinje za oko novom vlasniku Thomasu Mršiću (Zlatan Zuhrić), koji ju odmah zapošljava. Mršić je podrijetlom iz hrvatskog krša, a dolazi iz Australije u kojoj je odrastao od najranijeg djetinjstva. Svoju postaju imenuje TV Bumerang i namjerava ju učiniti uspješnom i komercijalnom. Martina i Mršić na TV postaji zatiču glavnog urednika Poklepovića (Ljubomir Kerekeš), čovjeka za sva vremena, koji je preživio sve moguće smjene i političke promjene. Poklepović je strog šef nezgodne naravi koji se panično boji svoje supruge. Novi je vlasnik uvijek uvjeren da se sve na televiziji događa kako on naredi, ali zapravo Poklepović, rođeni spletkar, njemu iza leđa vuče mnoge poteze često pravno i moralno sumnjive. Takvi potezi uglavnom završavaju pogubno za samog Poklepovića, čiji je status glavnog urednika i producenta uvijek na laganoj vatri.
Poklepovićeva najveća nevolja je zapravo Martina, koja je zahvaljujući sposobnosti razotkrivanja spletki i zavjera Poklepovićev trn u oku. Martinin je osnovni nedostatak je taj što zbog prevelikog htijenja da uvijek napravi najbolju stvar često srlja i usput povrijedi nekog drugog. Najčešće svog kolegu Emila Belamarića (Luka Dragić), novinara i TV voditelja koji se u svojoj karijeri najviše bavi samim sobom. Njemu je važnije kako će izgledati na ekranu nego teme kojima se bavi. Upravo je ta njegova osobina najveći kamen spoticanja u odnosu s Martinom, premda je od početka očita 'kemija' između njih.

U neobičnom životu Televizije Bumerang sudjeluju i Željka (Csilla Barath-Bastaić), vesela i 'glamurozna' tajnica koja silno želi postati TV voditeljica, zatim pravedna, ali oštra kantinijerka Sofija (Ksenija Ugrina), blesavi kamerman Kiki (Dušan Bućan), rastresena voditeljica vremenske prognoze Hana (Hana Hegedušić), sramežljivi montažer Antiša (Luka Petrušić), mudri domar Lovro (Draško Zidar) i povučena šminkerica Irena (Marija Škaričić).

LIKOVI

MARTINA KRALJ
Daria Knez
Novinarka na TV Bumerang. Oduvijek je željela biti navjestiteljica istine i pravde, stoga joj je rad na televiziji od životnog značaja. Uvijek dolazi u sukobe jer svi njeni suradnici rade za svoje probitke i u to uvlače nju. Kako je istinoljubiva, bez dlake je na jeziku. Kad je loše volje, raspoloženje joj se pretvara u samosažaljenje zbog kojeg trpi. Kad je obuzme bijes, pretjeruje u svojoj istinoljubivosti i u tim slučajevima često ''podbada'' ljude. Kad je pak dobre volje, njezino raspoloženje se pretvara samo u duhovito podbadanje.
Simpatična je, lijepa, uvijek nasmiješena i izrazito pozitivna osoba. Uvijek je predana svemu što radi i uvijek joj se nekoliko stvari vrzma po glavi. Odijeva se casual, ali uvijek prilično poslovno, pomalo muškobanjasto. Uvijek nosi hlače i najčešće košulje i veste. Također, budući da nema vremena baviti se svojim izgledom, često je pomalo neuredna, ali na simpatičan način. Uvijek se brine i oko stvari kojima se ne bi trebala zamarati. Bila bi najsretnija kad bi cijelim svijetom vladali mir, ljubav i prosperitet. Brine se i oko urednosti i praktičnosti radnog prostora na TV Bumerang, trudi se da svima bude ugodno na poslu. Zbog toga je ljudi često iskorištavaju i zaokupljaju je svojim vlastitim problemima, pa njezini problemi izgledaju manje bitni. Nema dečka, premda se potajno nada upoznati princa na bijelom konju. U stvari, teško joj je naći vremena za posvetiti se ljubavi zbog svega što joj se svakodnevno događa. Ipak, postoji neka kemija između nje i Emila, ali si ona to ne želi priznati, a i on ju svojim čestim arogantnim ponašanjem lako uvjeri u suprotno. Ipak, Martina je vrlo otvorena, njezino poštenje, ponos i integritet su neupitni. Ona je sjaj u tami na TV Bumerang jer, za razliku od ostalih likova, ona nema svoju ''tamnu stranu''.

THOMAS MRŠIĆ
Zlatan Zuhrić Zuhra
Glavni direktor, 43 godine. Australac. Hrvatski mu je dosta loš, brka riječi i miješa ih s engleskim. Za televiziju kaže ''televizor''.
Sebe smatra bogom i batinom na TV stanici. Uvijek želi vladati svakom situacijom i u krugu svojih suradnika predstavljati apsolutnu istinu i uvijek imati zadnju riječ. Problem je u tome što je pri donošenju tih odluka velikom većinom u krivu, ne samo zato što jako malo zna o televiziji, nego i zato što vrlo površno poznaje situaciju u Hrvatskoj. Kad se ispostavi da je pogriješio, nikad ne priznaje grešku, nego pronalazi sve moguće izgovore ne bi li okrivio nekoga drugoga za pogreške, ne bi li sačuvao svoj položaj i status. Usprkos tome, prema svima gaji odnos kao da je došao u novoosnovanu afričku državicu u kojoj su domoroci uglavnom nepismeni.
Obitelj (supruga i dijete) su mu u Australiji. Njegova jedina veza s njima je fotografija na stolu. Naobrazba mu je nepoznata. Premda je odrastao i živio u Australiji, ne može se riješiti svojih gena pa je tako uvijek previše srčan i netaktičan, a pristojno ponašanje nije mu jača strana. Poklepović mu ide na živce jer se izražava previše komplicirano i uštogljeno za njegov ukus. Misli da ima kontrolu nad svim, premda ga Poklepović često vuče za nos. Ponekad se ponaša kao da je došao u Etiopiju dijeliti kruh gladnima. Uvjeren je da ga svi na TV obožavaju. Svoje prezime sam izgovara ''Mrsik'', premda ga svi ostali zovu Mršić. Porijeklom je iz Hrvatske, negdje s kamena.

VLATKO POKLEPOVIĆ
Ljubomir Kerekeš
Glavni urednik, šef za ljudske resurse. Ulizica je i uvijek se okreće kako vjetar puše. Za vrijeme bivšeg režima bio je istaknuti omladinac i obećavajući partijski dužnosnik, ali nakon promjene vlasti okrenuo je ploču i postao veliki domoljub i vjernik. Osnovni mu je moto ''šef je uvijek u pravu''. Ulizuje se Mršiću, uvijek je slatkorječiv pred njime i često uspije natjerati vodu na svoj mlin, bez Mršićevog znanja. Najdraže mu je otkrivati neposluh osoblja i cinkati Mršiću. Hipohondar je i ima tisuću fobija, među kojima je paranoja od gubitka posla. Prema niže rangiranima je zloban i zahtijeva od njih nemoguće. Duboko u sebi želi da ga ljudi vole, ali ne zna pravi način kako to postići. Otvoreno se udvara Željkici, jedinoj ženi koja ga se ne boji- Uz sve strahove, najveći je onaj od supruge, koja ga često naziva i tlači telefonom. Njezino pojavljivanje bit će veliko iznenađenje. U životu je Poklepović odigrao toliko uloga da više ne zna tko je. Iza svake maske skriva se nova, a za svaku prigodu ima na raspolaganju novu. Pravi je stručnjak u ostavljanju dobrog dojma na druge, premda oni pametniji vide njegovu pravu ulizivačku stranu. Voli držati predavanja i prodike; neodređene i općenite.

EMIL BELAMARIĆ
Luka Dragić
Novinar i voditelj (zapravo više voditelj nego novinar) vijesti i političkih emisija. 32 godine. Više od svega bi htio biti James Bond. Mnogo vremena provodi pred ogledalom i ima svoju sliku na zidu ureda. Odijeva se formalno, ali s dobrim ukusom. Izgleda dobro, ali je velik egocentrik i jedini mu je cilj od sebe napraviti ikonu i veliko ime. Pritom mu način postizanja tog cilja nije važan. Belamarić ima veliku potrebu da se neprestano dokazuje, ali zapravo stvarima pristupa vrlo površno i neprecizno. Misli kako zna sve, a ne zna ništa. Sebe smatra velikim šarmerom i misli da ima smisla za humor, ali njegove su upadice najčešće neukusne. To je najočitije u odnosu s Martinom s kolom je studirao i koja mu se sviđa, ali uvijek nešto zabrlja. U svakom njihovom razgovoru izleti s neukusnim šalama, najčešće seksualnim aluzijama koje nju iznerviraju ili naljute. Pravo Belamarićevo ime je Mile, ali ga je zbog umjetničkog dojma promijenio u Emil. Kako bi Martinu učinio ljubomornom, neprekidno udvara Hani. S obzirom da je opsjednut izgledom i svojom pojavom na ekranu, nedovoljno je zainteresiran za novinarski posao i neinformiran.

ŽELJKA
Csilla Barath-Bastaić
Mlada, lijepa i vesela tajnica koja radi na porti televizijske stanice. Ona vjeruje da je to samo privremeno zaposlenje i samo je pitanje vremena kada će njezini talenti biti primijećeni. Smatra da će se tada preseliti pred kamere u voditeljsku stolicu, po mogućnosti neke glamour emisije. Dok čeka, Željka pomno prikuplja znanja iz svih ženskih časopisa. Specijalistica je za sve oblike unapređivanja života, kao što su joga, pilates, makrobiotika, istočnjačke filozofije. Razumije se i u gatanje, horoskope i zna sve o svim poznatim ličnostima. Također sve zna o svima s televizije, pogotovo ako su informacije skandalozne prirode. Hobi joj je trčanje. Voli se uređivati i ponekad vježba za svoje buduće televizijske nastupe, tako da ju se rijetko viđa u odgovornom i revnom obavljanju svog trenutnog posla. Ljubomorna je na Hanu koja ju je pretekla i stala prije nje pred kamere, a Željka je bila sigurna da će to uspijeti prije nje. Intrigantica je, nije bezazlena, često radi spačke, osobito ženama. Iako je u spletkarenju nadahnuta i vješta, nije osobito inteligentna, te vrlo sporo shvaća. Kada je u gužvi, pod stresom ili ljuta što joj je propala intriga, zna se vrlo drsko javljati na telefon ili odbijati upite novinara iz redakcije. Potpuno zaboravlja sva pravila ponašanja.

SOFIJA
Ksenija Ugrina
Samohrana majka dvoje djece s mnogo neispunjenih želja i ideala, Sofija nema više iluzija o boljem sutra. Uljuljkala se u sadašnjicu i rezignirano živi svoj život. Nekad je bila komad i borila se svim sredstvima za boljitak. Okolnosti joj nisu dopustile da uspije, ali je skupila golemu količinu životnog iskustva. Tako njezin sadašnji posao ne ocrtava dobro količinu njenog znanja i obrazovanja. Sofija je među najpametnijima na televiziji i ima što reći o svemu. Premda joj mnogi dolaze po savjete, nitko ne shvaća ozbiljno njene riječi, jer je ona, ipak, samo konobarica. Zato je Sofija uvijek cinična i rezignirana, a voli i ostale spuštati na zemlju kada se uznesu svojim djetinjim idealima. Ipak, Sofija je jako dobra s Martinom, u njoj vidi veliki ljudski potencijal i borbenost kakvu je i sama nekad imala. Sofija je vrlo dobro informirana i novinari najčešće od nje saznaju aktualnosti i kradu odlične socijalne teme. Za razliku od onih koji su odveć okupirani samim sobom, ona prati sve što se događa i analizira to na svoj način, što novinari šesto uzimaju za svoje priloge. Njezino davno pretresanje aktualnosti često postaje tema dana u studijskoj emisiji. Sofija zapravo voli muškarce i uvijek su joj bili na važnom mjestu u životu. Njezin odnos s domarom Lovrom je vrlo snažan. Ona ga jedina poštuje, na neki način patronizira, jer joj je žao što je potpuno sam. Ona cijeni njegovo iskustvo i znanje. No nemaju seksualnu vezu, niti su je imali.

KIKI
Dušan Bućan
Nemaran je u načinu života i razmišljanja, a često se ne snalazi ni u vlastitim mislima. Vegetarijanac je i ekološki osviješten antiglobalist, ali ne bi znao odgovoriti zašto, kada bi ga netko pitao. Njegov život je velika cvjetna livada, a pogled na svijet ne može biti opušteniji. Premda je glup i ništa ne razumije, ništa ga ne brine, sve mu je 'guba', smiješno i zabavno. Nema nikakvih ambicija ni želja. Zadovoljan je sa sobom ovakvim kakav jest. Emocionalno je vezan samo za svoje podrapane tenisice i možda još nekoliko odjevnih predmeta koje ne želi zamijeniti. Vjerojatno zato što su to jedine stvari koje posjeduje otkad zna za sebe. Naivan je, dobar i želi pomoći, ali ne zna kako. Potpuno je socijalno neosviješten i zato nevjerojatno netaktičan što dovodi do niza nesporazuma i nelagodnih situacija.

HANA PAVLINIĆ
Hana Hegedušić
U svakom nastavku ima svoj mali dvominutni show. U početku je to nespretnost pred kamerom, a potom smiješni trenuci koje je ekipa iz režije montirala u šaljivi filmić. Kasnije to postaju spačke koje Hani priređuje ekipa namještajući joj neke čudne slike na monitor iza nje ili ubacujući nepredvidljive tekstove na blesimetar. Često se čuju i dečki iz režije u OFF-u kako se smiju ili razgovaraju s njom, a ponekad i razgovor sa šminkericom Irenom postaje javan. No Hana je tako nevjerojatno simpatična da je svaka njena nespretnost ili reakcija na šalu istinski slatka. Time je opčinila režiju koja je cijela naprosto zaljubljena u nju i obožava se tako igrati s njom, a ona to vrlo dobro prihvaća. Hani opasno udvara Emil, ali i svi ostali kolege iz redakcije. Ona je otvorena prema svima i oni često krivo tumače njenu prirodnu toplinu kao pozitivne signale za udvaranje. Ona zapravo ima dečka, ali joj to nitko ne vjeruje, jer nikada nije došao po nju, niti ju zove. Hana je prirodoslovka, po zanimanju prava meteorologinja, a ne cura s naslovnice.

ANTIŠA
Luka Petrušić
Završivši nedavno montažu na Akademiji, odmah je dobio posao na televiziji i postao vladar svog malog tehničkog carstva. Antiša je neosporivi autoritet u svemu što ima veze s elektronikom, kompjuterima i modernim tehnologijama. Kad god netko ima nekakav takav problem, Antiša u ga rješava ekspresno i s posebnim zadovoljstvom svog superiornog znanja. S druge strane, kada njemu nešto treba, nitko mu ne pomaže. Ima problema s elementarnom, običnom komunikacijom – radnje koje su svima obične, njemu su problem (npr. dobiti informaciju telefonom ili slično). Kada se napokon odvaži nešto učiniti , uglavnom doživi neuspjeh ili razočaranje, što ga potiče da se još više zatvori u sebe i okrene kompjuteru. Npr. kad ga Mršić pozove na razgovor, sam ulazak u ured direktora za njega je gotovo nepremostiva prepreka. Uvijek očekuje najgore... Kompjuteri su jedino iskustvo koje Antiša u životu ima, Nikad nije imao uspjeha s curama, dijelom zbog svojeg štreberskog izgleda, a dijelom zbog nemogućnosti komunikacije s normalnim ljudima, pogotovo kad teme postanu ljudske i intimne. Često ga kolege zezaju da je nevin. Antišin životni san je imati mušku djecu kako bi s njima mogao igrati pucačine na kompjuteru.
Sviđa mu se Sofija jer vjeruje da bi ga ona svojim iskustvom mogla uputiti u tajne života i ljubavi. Razlika u godinama između njega i nje za njega ne bi bio nikakav problem, premda bi mu mogla biti mama.

LOVRO
Draško Zidar
Jedan od ''stare garde'', koji je na televiziji radio dok je još bila jako mlada. Premda je oduvijek bio domar i majstor-električar, prepun je priča o televizijskim dogodovštinama iz ''zlatnog doba'', u kojima su mnoga poznata lica. Neprekidno započinje ''lovačke priče'' koje zapravo nisu lovačke, ali to nikada ne saznajemo jer ih nikada ne ispriča do kraja i nitko ih ne sluša. Kako je sav okrenut prema prošlosti, često spominje svoju kćer koju obožava (možda je rano postao udovac pa se sam brinuo za malu). Ta je kćer zapravo jedino za što on živi – sve su nade položene u nju. Ona studira negdje vani (glasovir u Beču ili je možda neki prirodoslovni stipendist u Americi) i on izuzetno često priča o njoj, s puno nježnosti i ponosa. Tek ćemo kasnije saznati uvažava li ga ona ili ne. Za njega, ona je pravi san i neka vrst pozitivne projekcije, kao suprotnost njegovom životu i karijeri koja je nakon toliko iskustava završila tako kako je – on je ipak gotovo pa pazikuća neke lokalne televizije. Želi da ona ostvari sve što on nije, ali ipak Lovro nije klasični ambiciozni roditelj koji visokim očekivanjima tlači vlastito dijete. Jako mu se sviđa Sofija, ali nema s njom ljubavnički odnos. Ona mu je podrška i jedina koja ga uvažava, pa je zato posebno osjetljiv na sve što se s njom događa. U kući funkcionira kao ''osoba za sve'' – tehničar, serviser, pazikuća. Neprestano licka i čisti svu opremu i tvari i opominje sve da ništa ne diraju. Ono što je Antiša za nove tehnologije, on je za stare. Ima specifičan humor. Usprkos svojoj ''grintavosti'' trebao bi biti duhovit, neobičan i dopadljiv ''na dulje staze''. Na prvi pogled Lovro djeluje vrlo impozantno i dominantno. Uvijek je vojnički uredan, besprijekorne frizure, vrlo dostojanstven i ozbiljan.
Zapravo je vrlo obrazovan, ali zato što previše priča, nitko ga više ne sluša, niti doživljava ozbiljno, osim Sofije, koja mu je zbog toga vrlo draga. Zato jedino u razgovoru s njom otkrivamo njegov unutarnji svijet, emocije i razmišljanja.

IRENA
Marija Škaričić
Neobična, šutljiva i u komunikaciji se služi uzdasima i usklicima. Kada progovori obično napravi kiks zbog kojeg uglavnom nastane pomutnja i problem, jer izlane nečiju tajnu ili sl. Kada shvati što je učinila, pokrije usta i ponovno prestaje pričati – do sljedećeg gafa. Ona je neutralni slušač kojemu svi govore najvažnije stvari, jer ju zbog šutljivosti i ne doživljavaju kao prisutnu osobu. Ona kumulira najvažnije teme i tajne, da bi s vremena na vrijeme izletjele iz nje u najgorem mogućem trenutku. Irena se nikad ne odvaja od svog koferčića sa šminkom kao da je u njemu sve vrijedno što je u životu ikad imala.
 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju