Nova TV pridružuje se obilježavanju Svjetskog dana televizije koji ove godine stavlja fokus na mlađe gledatelje

Mlađi gledatelji glavni su fokus ovogodišnjeg obilježavanja Svjetskog dana televizije, koji se održava 21. studenoga prema odluci Ujedinjenih naroda iz 1996. godine. Europska radiodifuzijska unija (EBU), Udruga komercijalnih televizija u Europi (ACT) i Udruga EGTA iz Bruxellesa ovom će prigodom još jednom, po treći put zaredom, udružiti snage kako bi proslavili ovaj dan. Nova TV, najgledanija televizija u Hrvatskoj također se pridružuje televizijskim postajama diljem svijeta u obilježavanju Svjetskog dana televizije. Na Novoj TV i specijaliziranom kanalu Doma TV gledatelji tako ovih dana imaju priliku pogledati i video spot u trajanju od 30 sekundi koji ističe ulogu televizije u životima mladih, a 21. studenoga bit će prikazan na televizijskim kanalima diljem Europe, Azije, Kanade, SAD-a i Australije.

U videu je dočaran način na koji mladi gledatelji diljem svijeta u današnje vrijeme gledaju sadržaje na različitim uređajima, uključujući mobitele i tablete. Oni na video klipu prstima formiraju oblik srca - time se izražava poruka Svjetskog dana televizije, koja glasi: „Volimo TV“ (''We Love TV''). Pokazuje se da je televizija popularna među mladim gledateljima – oni koji imaju 15 do 24 godine i žive u Europi, u prosjeku gledaju 2,11 sati* televizijskog sadržaja na dan. Čak 94,5%** tog vremena provode gledajući sadržaje koji se prenose uživo.

Kako bi proslavili vlastitu ljubav prema televiziji, gledatelji su pozvani da na društvenim mrežama 21. studenoga koriste hashtag oznaku #WeloveTV i #WorldTVDay.

Glavna direktorica Europske radiodifuzijske unije, Ingrid Deltenre, izjavila je da je ova obljetnica pravovremeni podsjetnik na zlatno doba televizije u kojemu živimo. „Danas se proizvodi TV sadržaj u većoj količini i boljoj kvaliteti nego ikad prije. Kao potrošači, imamo mogućnost odabrati mnogo više načina na koje možemo uživati u programima, s obzirom na to da su nam dostupni gdje god i kad god poželimo. Ovogodišnja je tema ključna za našu industriju. Potrebni su nam svježi, mladi talenti s kojima možemo surađivati i od kojih možemo nešto naučiti kako bismo u budućnosti dodatno dobili na važnosti. Drago mi je vidjeti da je toliko partnera iz cijeloga svijeta još jednom udružilo snage s ciljem slavljenja medija koji je uspio ostati relevantan tako što se nebrojeno mnogo puta obnovio iz temelja.“

Predsjednik EGTA-e, Jan Isenbart, rekao je da izbor i sveprisutnost u današnje vrijeme čine suštinu televizije. „Nemojmo zaboraviti da su afirmirani linearni, tradicionalni TV kanali bili ti koji su otvorili vrata razvoju DVR snimanja programa i gledanja sadržaja na zahtjev. Mladi gledatelji prigrlili su nove mogućnosti pregledavanja vrhunskih video sadržaja bilo kada, bilo gdje i na bilo kojem uređaju, i to s više entuzijazma nego ikoja druga ciljna skupina. Istovremeno, televizijski ekran za njih još uvijek nije izgubio svoju središnju ulogu u dnevnim sobama. Dapače, velika većina njihova ukupnog gledanja video sadržaja i dalje se odvija na TV prijamnicima (primjerice, taj postotak u Njemačkoj iznosi 76%***). Uz gotovo neograničene mogućnosti, televizija je ušla u drugo zlatno doba, koje se u jednakoj mjeri tiče proizvođača TV sadržaja, oglašivača i gledatelja.“


Predsjednik Upravnog odbora Udruge komercijalnih televizija u Europi, Magnus Brooke, izjavio je kako komercijalne TV kuće trebaju ponuditi gledateljima mogućnost konzumiranja sadržaja kada god i gdje god oni to požele.  „Naravno, mladi ljudi predvode razvoj različitih oblika konzumacije sadržaja, iako mladi gledatelji i dalje konzumiraju dosta sadržaja koji se emitira na linearnim TV kanalima, kao i na određenom broju ostalih platformi. I dalje ćemo se prilagođavati njihovim potrebama kako bismo mogli ponuditi najbolje i najinovativnije usluge koje će informirati i zabavljati cijelu Europu.“


Zamjenica ravnatelja Regionalnog informacijskog centra Ujedinjenih naroda, Caroline Petit, rekla je da su Ujedinjeni narodi 1996. godine proglasili Svjetski dan televizije godišnjim događajem kako bi se naglasio sve veći utjecaj televizije na one koji donose važne odluke. „Svjetski čelnici nedavno su usvojili 17 održivih razvojnih ciljeva koji mogu polučiti uspjeh samo ako ljudi, osobito mladi, budu upoznati s njima. Televizija potencijalno može pomoći u što jasnijem razumijevanju tih ciljeva, kao i drugih globalnih tema“, rekla je gđica Petit. „Moć televizije je u njezinoj sposobnosti da dopre do ljudi tako što šalje snažne slike i ilustrira kompleksne razvoje događaja.“

Tri spomenute organizacije prikupile su rezultate istraživanja i statistike o mladim gledateljima i njihove konzumacije medija, koje možete pronaći OVDJE.

 

Izvori:
* Podatke je prikupila Medijska izvještajna služba Europske radiodifuzijske unije i temelje se na podacima agencije Eurodata TV Wordwide i na podacima mjerodavnih partnera i članica koji se tiču tržišta 48 zemalja Europske radiodifuzijske unije.
** Podatke je prikupila Medijska izvještajna služba Europske radiodifuzijske unije i temelje se na podacima članica koji se tiču tržišta 20 zemalja Europske radiodifuzijske unije.
*** IP FourscreenTouchpoints/base: gledanje video sadržaja kod odraslih osoba između 14 i 25 godina starosti.

 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju