Na dan referenduma o braku Dnevnik Nove TV ostvario je udio u gledanosti od 46,8 posto, a gledalo ga je gotovo 900 000 gledatelja.

Gotovo polovica gledatelja koji su jučer pred malim ekranima pratili tijek referenduma o braku, za informiranje je odabrala Dnevnik Nove TV. Tako je središnju informativnu emisiju Nove TV gledalo gotovo 900 tisuća gledatelja, čime je ostvarila udio u gledanosti od 46,8 posto. Svaki drugi gledatelj tako je prve neslužbene rezultate referenduma doznao u Dnevniku Nove TV.

Nova TV grupa jučer je u udarnom terminu ostvarila udio od 35,15 posto. Osim odlične gledanosti Dnevnika i specijalne emisije o referendumu, koju je u večernjim satima gledalo više od pola milijuna gledatelja, odličan rezultat ostvarila je i Stella s više od 700 000 gledatelja i udjelom gledanosti od 33,1 posto.

Izvor: AGB Nielsen, 4+
Razdoblje: 1.12.2013.

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju