Odluka 2011.
18.11.2011 / 13:59 / Novosti
Projekt 'Odluka 2011.' započeo je 25.11. 2010. Od tada najgledaniji hrvatski televizijski Dnevnik kontinuirano u suradnji s agencijom Ipsos Puls donosi istraživanja javnog mnijenja o rejtinzima stranaka i nezavisnih lista i popularnosti političara.
Voditelj jednog od najznačajnijih, ali i najzahtjevnijih projekata Nove TV u ovoj godini, 'Odluka 2011.' je Mislav Bago, vodeći politički reporter i TV lice koje gledatelji prema relevantnim istraživanjima prvo vezuju uz izbore. U praćenju parlamentarnih izbora angažiran je cijeli tim informativnog programa Nove TV.
Projekt 'Odluka 2011.' započeo je 25.11. 2010., na dan kada je Hrvatska sužbeno ušla u izbornu godinu. Toga dana u središnjem dnevniku objavljeno je detaljno istraživanje o tome kako bi Sabor izgledao da su na taj dan održani izbori. Od tada najgledaniji hrvatski televizijski Dnevnik kontinuirano u suradnji s agencijom Ipsos Puls donosi istraživanja javnog mnijenja o rejtinzima stranaka i nezavisnih lista i popularnosti političara.
Istovremeno s televizijskim, projekt 'Odluka 2011.' razvija se i na online platformi. Na internet stranici http://odluka2011.dnevnik.hr prate se gotovo u realnom vremenu sve vijesti vezane uz izborne aktivnosti. U suradnji s tvrtkom Geofoto, izborni tim Nove TV učinio je dostupnim interaktivnu političku kartu na kojoj posjetitelji stranice mogu doznati baš sve o biračkim mjestima. Jednostavnim upisom adrese i kućnog broja ispisuje se adresa biračkog mjesta, ali i rezultati proteklih izbora na tom biračkom mjestu. U izbornoj noći gledatelji i posjetitelji web stranice pomoću te karte iz svojih će naslonjača moći pratiti kako je glasovalo njihovo susjedstvo, pojedine hrvatske regije, kako se mijenja odnos snaga na terenu te na koncu tko je pobjednik, a tko su gubitnici na izborima za Hrvatski sabor.
U redovnim informativnim emisijama Nova TV prati sve relevantne političke događaje i analizira njihov mogući utjecaj na rejtinge stranaka ili pojedinaca.
U završnici izbornog procesa objavit će posljednje veliko terensko istraživanje rejtinga pojedinih lista u svih 10 izbornih jedinica te organizirati sučeljavanja. Iz tjedna u tjedan otvarat će se priče o posebnim dijelovima programa. Želja je da se gledateljima Nove TV ponudi što stranke nude primjerice o zdravstvu ili zaštiti radnika, uz vrlo malo uredničke intervencije. Naglasak Odluke 2011 je na temama životno važnima za gledatelje.
Pravila za izbornu kampanju za izbor zastupnika u Hrvatski sabor 2011. godine na http://odluka2011.dnevnik.hr/clanak/vijesti/nova-tv-i-izbori.html