Nova TV medijski je pokrovitelj kampanje udruge Europa Donna koja za cilj ima podizanje svijesti žena Europe o raku dojke.

Nova TV medijski je pokrovitelj kampanje udruge Europa Donna koja za cilj ima podizanje svijesti žena Europe o raku dojke. Kako bi im u tome pomogla Nova TV je producirala televizijski spot koji se ovih dana može vidjeti u programu Nove TV. Glavno lice kampanje je Josipa Pavičić koja je i sama vodila bitku s karcinomom dojke. Josipa u spotu poziva sve koji su spremni pomoći da pozivom na broj 060 919191 daju svoj doprinos u prikupljanju sredstava za aparat za intraoperativno zračenje.

'Veliko mi je zadovoljstvo biti dio ove priče, dio kampanje koja se bori za podizanje svijesti žena o raku dojke jer sam i sama prošla kroz tu borbu i znam što znači imati podršku u jednom takvom životnom trenutku. Podržimo svi zajedno kampanju jer svaki od nas ima moć i snagu pomoći svojem bližnjem, a ovo je jedan od načina kako možemo učiniti puno za one kojima je pomoć najpotrebnija.' – izjavila je Josipa.


Nova TV kao društveno odgovorna kompanija kroz još jednu suradnju, ovaj put s udrugom Europa Donna, europskom koalicijom protiv raka dojke, pomaže najosjetljivijim članovima društva i rješavanju njihovih problema.



Europa Donna kao neovisna i neprofitna organizacija čiji su članovi grupe i podružnice iz zemalja diljem Europe radi na podizanju svijesti žena Europe o raku dojke, promiče edukaciju, rano otkrivanje, optimalno liječenje, medicinsku i psihosocijalnu rehabilitaciju, palijativnu skrb kao i na povećanju sredstava za istraživanje same bolesti.
 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju