Nova TV grupa, vodeća televizijska je kuća na tržištu. Taj je status dodatno učvrstila rezultatima gledanosti polučenim u ožujku. Naime, ostvarila je čak 28,6% udjela u gledanosti u cijelom danu te 37,1% u udarnom terminu, dok je Doma TV i dalje najgledaniji specijalizirani kanal u zemlji.

Dugogodišnje vodstvo i status najvjerodostojnijeg informativnog programa u zemlji i prošlog je mjeseca dodatno učvrstio informativni program Nove TV. Uz Dnevnik Nove TV svaki dan se informiralo gotovo 700 tisuća gledatelja, čime je ostvario prosjek od 38,7% udjela u gledanosti.

Nova TV je u ožujku razveselila svoje gledatelje ekskluzivnim formatom: Celebrity MasterChefom. S udjelom u gledanosti od čak 35% Celebrity MasterChef je najgledanija zabavna emisija u zemlji. Svaku epizodu najuzbudljivijeg kulinarskog show-a na svijetu budno prati 650 tisuća gledatelja.

Osim Celebrity MasterChefa poslastica na programu Nove TV u ožujku svakako je i premijera sedme sezone serije Lud, zbunjen, normalan. Koliko su gledatelji željno iščekivali nove epizode dokazuju izvrsni rezultati gledanosti: 720 tisuća gledatelja uživa u svakoj epizodi, što čini 38% udjela u gledanosti. Time je serija Lud zbunjen normalan najgledanija serija u zemlji. Serije Nove TV i u ožujku su ostale omiljene te su zauzele prva mjesta na ljestvici gledanosti: odmah nakon LZN slijede Zora dubrovačka, Dila i Milost.

Zanimljive priče u lifestyle magazinu Nove TV, inMagazinu, svaki dan prati 330 tisuća gledatelja, što čini 29% gledatelja koji su u tom trenutku pred televizorom. Filmovi na programu Nove TV i u ožujku su ostvarili zavidne rezultate gledanosti. Naime od deset najgledanijih filmova osam ih je emitirano na Novoj TV.

Podatci:
Izvor: Nielsen Audience Measurement
Razdoblje: ožujak 2014.
Ciljna skupina: 4+

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju