Blagdanskim rezultatima Nova TV još jednom je potvrdila svoje neupitno liderstvo. Daleko najviše gledatelja od svih informativnih emisija privukao je blagdanski Dnevnik Nove TV, gotovo 44% svih koji su u to vrijeme bili pred malim ekranima.

Blagdanskim rezultatima Nova TV još jednom je potvrdila svoje neupitno liderstvo, što jasno pokazuju podaci AGB Nielsena. Daleko najviše gledatelja od svih informativnih emisija privukao je blagdanski Dnevnik Nove TV, gotovo 44% svih koji su u to vrijeme bili pred malim ekranima. Točnije, uz Mariju Miholjek i Petra Perežu na Uskrs je bilo gotovo 720 tisuća gledatelja, što je dvostruko više od rezultata konkurencije.

Ugodnu blagdansku večer smijehom je začinila omiljena televizijska obitelj Fazlinović u seriji Lud, zbunjen, normalan, koja je privukla 760 tisuća gledatelja. Uspjeh Nove TV potvrdio je i Celebrity Masterchef koji je i u uskršnjem izdanju ostao apsolutni vladar svog termina.

Izvor: Nielsen Audience Measurement
Ciljna skupina: 4+
Razdoblje: 20.4.2014