Najgledanija televizija u Hrvatskoj i u 2014. je Nova TV. Prema podacima AGB Nielsena za 2014. Novu TV je u prošloj godini svaki dan u udarnom terminu odabralo čak 30,9 posto gledatelja koji su u to vrijeme bili pred malim ekranima.

Najgledanija televizija u Hrvatskoj i u 2014. je Nova TV. Prema podacima AGB Nielsena za 2014. Novu TV je u prošloj godini svaki dan u udarnom terminu odabralo čak 30,9 posto gledatelja koji su u to vrijeme bili pred malim ekranima, što je u prosjeku više od pola milijuna ljudi. Najveći broj gledatelja Nova TV je privukla i u cijelom danu s ostvarenih 23,0 posto udjela u gledanosti.

Doma TV je u udarnom terminu ostvarila rast gledanosti od više od 27 posto u odnosu na godinu ranije i tako učvrstila poziciju najgledanijeg specijaliziranog kanala u zemlji.

Nova TV grupa sa svojim kanalima, Nova TV i Doma TV u protekloj godini još više učvršćuje svoju poziciju vodeće medijske grupacije u udarnom terminu s ostvarenih 37,2 posto udjela u gledanosti.

I u 2014. gledatelji su ostali vjerni informativnom programu Nove TV. Uz Dnevnik Nove TV u protekloj godini svakodnevno se informiralo u prosjeku više od 575 tisuća ljudi, te je ova središnja informativna emisija ostvarila 37,4 posto udjela u gledanosti. Odlične rezultate gledanosti ostvarile su i Vijesti u 17 i Večernje vijesti, koje je svaki dan gledalo daleko više gledatelja nego konkurentske informativne emisije, te su Vijesti Nove TV u 2014. bile i više od dvostruko gledanije od ostalih. Informativni magazin Provjereno i 2014.nastavlja svoj uspjeh te je ostao najgledaniji informativni magazin prosjekom od 29,7 posto udjela u gledanosti, odnosno 429 tisuća gledatelja po emisiji.

U top 10 najgledanijih formata ulazi i Sučeljavanje predsjedničkih kandidata koje je na Novoj TV bilo najgledanije, a pratilo ga je više od 840 tisuća gledatelja.

Program po kojem ćemo definitivno pamtiti 2014.godinu je zabavni show ''Tvoje lice zvuči poznato'' koji je srušio rekorde gledanosti. Svaku epizodu popularnog showa u prosijeku je pratilo više od milijun gledatelja, čak 52 posto gledatelja koji su u to vrijeme bili pred malim ekranima, te je s ovim rezultatima ova emisija ponosno stala na tron zabavnog programa.

Tradicionalno najbolji novogodišnji program i ovaj put bio je na Novoj TV, te je uz emisiju ''I godina Nova 2015.'' bilo više od 699 tisuća gledatelja. Proljeće je pak bilo obilježeno Celebrity MasterChefom koji se također nalazi na popisu 5 najgledanijih zabavnih emisija u 2014., te kojeg je u prosjeku pratilo više od 607 tisuća gledatelja.

inMagazin i dalje je najgledaniji zabavni magazin u Hrvatskoj, a svakodnevno ga je gledalo više od 313 tisuća gledatelja, te je u prosjeku ostvario 28 posto udjela u gledanosti.

Gledatelji su zabavu prepoznali i u serijama Nove TV koje su i ove godine bile bez konkurencije. Čak osam od deset najgledanijih naslova serijskog programa u 2014.godini bilo je prikazano na Novoj TV. Najveći uspjeh ostvarila je domaća serija s elementima humora 'Kud puklo da puklo' koja je svakom epizodom privukla u prosjeku više od 663 tisuća gledatelja, a koju gledatelji imaju priliku pratiti i ovoj godini. Njoj uz bok stala je i druga domaća dramska serija proizašla iz produkcije Nove TV, a radi se o seriji ''Zora dubrovačka'' koju je u prosjeku pratilo više od 564 tisuća gledatelja. Treća po gledanosti je turska serija ''Dila'' uz koju je bilo u prosjeku više od 550 tisuća gledatelja, a odmah iza nje je i humoristična serija ''Lud, zbunjen,normalan'' koja se može pohvaliti s više od 535 tisuća gledatelja. Ostatak vrha ljestvice čine hit serije turske produkcije ''Crna ruža'', ''Draguljareva kći'', ''Milost'', te talijanska dramska serija ''Toscana''.