Vikend na Novoj TV zaslužio zlatni gumb
25.9.2023 / 17:53 / Korporativne vijesti
Supertalent, film Toma, serija Kumovi i Dnevnik Nove TV najgledaniji su televizijski sadržaji ovoga vikenda!
Od početka rujna jesenski aduti Nove TV – zabavna emisija MasterChef i serija Kumovi – osvajaju srca gledatelja, a u nedjelju je premijerno s emitiranjem krenula deseta sezona megapopularnog showa Supertalent koja je donijela brojne nastupe za pamćenje. Već prva epizoda, koja je s ostvarenih 47 posto udjela u gledanosti postala najgledaniji zabavni sadržaj ovog mjeseca, dokazala je da i nakon devet sezona ovaj show s razlogom nosi titulu najgledanijeg zabavnog formata u Hrvatskoj. Nastupe devetero izvanrednih kandidata pratilo je gotovo 637 tisuća ljudi, a prva epizoda dosegnula je preko 1.1 milijuna gledatelja i od prvog konkurenta bila je gledanija visokih 386 posto. Suza, smijeha, šokantnih trenutaka i zabave nije nedostajalo, a pao je i prvi zlatni gumb koji je otišao u ruke šarmantne glazbene skupine Esteriore brothers koja je očarala Maju i osvojila njezinu naklonost. Četiri brata Mimmo, Amedeo, Piero i Gebriele koja dolaze iz tradicionalne sicilijanske obitelji tako su osvojila direktnu ulaznicu za polufinale. „Ne samo ja, nego svi mi zaslužujemo vidjeti vas opet“, poručila im je Maja koju su braća u naručju prenijela preko pozornice. „Pozitivna energija osvaja, zato uvijek širite ljubav. To je ono za što se mi zalažemo“, poručili su nakon nastupa.
Osim Supertalenta koji je uvjerljivo bio najgledaniji sadržaj ovog vikenda, rezultatima gledanosti istaknula se i domaća dramska serija Kumovi koja je u subotu ostvarila 29 posto udjela u gledanosti, a u terminu svog emitiranja od prvog konkurenta bila je gledanija za 28 posto.
Na rasporedu Nove TV u subotu našao se i regionalni filmski hit Toma kojega je pratilo 34 posto gledatelja pred malim ekranima. S 360 tisuća gledatelja koji su pratili svaku minutu ove filmske uspješnice, Toma je postao najgledaniji film u rujnu, a Nova TV je u terminu njegova emitiranja bila čak dvostruko gledanija od svog prvog konkurenta.
Osim zabavnog programa, Nova TV dominirala je i u segmentu informativnog programa, a preko 405 tisuća ljudi ovoga vikenda informiralo se uz Dnevnik Nove TV koji je ostvario 32 posto udjela u gledanosti. Udarni termin Nove TV bio je više nego dvostruko gledaniji od prvog konkurenta, što potvrđuje da su formati zabavnog i informativnog programa Nove TV za vikend zavladali televizijskim ekranima.
Izvor: UMTG; pružatelj podataka: AGB Nielsen; TG: 4+; Period: 1.9. – 24.9.2023.; CSHR%, AMR%, AMR, RCH; Prime time: 19-23:30