Proljetna shema Nove TV i ove godine bila je prvi izbor gledatelja!

Nova TV prošli tjedan proslavila je 24. rođendan, a svoju uspješnost još jednom je dokazala gledanošću proljetne sheme koja je i ove godine bila prvi izbor gledatelja. Proljeće na Novoj TV obilježili su brojni hit projekti, a njihovu popularnost među gledateljima potvrđuju podaci gledanosti prema kojima je program Nove TV 51% gledaniji od prvog konkurenta u cijelom danu te 76% gledaniji u udarnom terminu.

Nakon kratke pauze, ovog proljeća na televizijske ekrane vratila se megapopularna emisija 'Tvoje lice zvuči poznato' koja je osvojila srca gledatelja kao najgledaniji zabavni show svake nedjelje. Kroz 13 tjedana osmero kandidata zabavljalo je gledatelje nevjerojatnim transformacijama koje je u prosjeku svake minute pratilo više od pola milijuna gledatelja, a emisija je ukupno dosegnula više od 2,3 milijuna ljudi. Od prvog konkurenta, show 'Tvoje lice zvuči poznato' bio je gledaniji za 311%, a euforija oko osme sezone, u kojoj je pobjedu odnio pjevač Alen Bičević, proširila se i na društvene mreže na kojima je show ostvario rekordne rezultate. Video sadržaji ukupno su dosegnuli 33 milijuna pregleda, što je porast od 317% u odnosu na prethodnu sezonu, a najgledaniji nastup na YouTubeu ima Tomislav Marić ToMa u ulozi Tome Zdravkovića koji broji preko pola milijuna videopregleda.

Status omiljene i najgledanije domaće dramske serije u Hrvatskoj još jednom su potvrdili 'Kumovi' koje je u prosjeku svake minute pratilo pola milijuna gledatelja, a premijerni nastavci u 2024. godini dosegnuli su gotovo 2,6 milijuna ljudi. U slotu emitiranja serija je gotovo trostruko, odnosno 179%, gledanija od prvog konkurenta te od početka prikazivanja čvrsto drži poziciju najgledanijeg dramskog sadržaja na svim televizijama. Popularnost su 'Kumovi' stekli i na društvenim mrežama gdje video isječci broje preko 27 milijuna pregleda, a nakon ljetne pauze od emitiranja, najdraži likovi iz Zaglava vraćaju se ponovno na male ekrane s još uzbudljivijim novim nastavcima.

Nova TV u ožujku je predstavila novi glazbeno-natjecateljski spektakl 'Tko to tamo pjeva?' koji je izazvao brojne natjecatelje da identificiraju skrivene pjevačke talente, a ovo atipično i jedinstveno natjecanje u pjevanju svakog petka bio je najgledaniji sadržaj na televizijskim kanalima. Emisiju 'Tko to tamo pjeva?' u prosjeku je svake minute pratilo 390 tisuća gledatelja te je u slotu emitiranja bila 148% gledanija od prvog konkurenta, a premijerne epizode ukupno su dosegnule gotovo 2 milijuna gledatelja.

Od ponedjeljka do petka gledatelji su imali prilike uživati u napetim minutama zabavno-natjecateljskog showa 'Survivor' koji je u terminu svog emitiranja bio najgledaniji sadržaj na malim ekranima. Uzbudljiva treća sezona, u kojoj su titule pobjednika osvojili Luka Rimac i Tijana Jeremić, od prvog konkurenta bila je gledanija 38%, a ukupno je dosegnula 2,2 milijuna gledatelja. Avanture natjecatelja u Dominikanskoj Republici pratile su se i na društvenim mrežama gdje je sezona ostvarila rekordnu praćenost s više od 30 milijuna videopregleda i preko 18 tisuća novih pratitelja na službenom Instagram profilu.

U sklopu proljetne sheme, Nova TV emitirala je i novi kviz 'Joker' pod voditeljskom palicom omiljenog Frane Ridjana. Ljubitelji kvizova imali su prilike uživati u dinamičnom i uzbudljivom konceptu emisije koja je sa svojih 60 epizoda ukupno dosegnula 2 milijuna gledatelja.

Uz emisije koje su zasjele na tron zabavnih televizijskih sadržaja, Nova TV svakodnevno nastavlja donositi najgledanije informativne minute. Osim 'Dnevnika Nove TV', koji je u prvoj polovici godine bio 27% gledaniji od konkurencije, informativni program Nove TV potvrdio je svoj status lidera i na dan parlamentarnih izbora tijekom kojih je program posvećen izborima dosegnuo 1,3 milijuna ljudi, odnosno 36% hrvatske populacije.

Nakon uspješne proljetne sheme, Nova TV i u nadolazećim ljetnim mjesecima najavljuje bogat i raznovrstan program koji uključuje popularne turske serije'Zlatni kavez', 'Divlje srce' i 'Mostovi života', brojne holuvidske filmske hitove i lifestyle minute uz emisiju IN magazin, a već na jesen gledatelje očekuju nove sezone popularnih emisija 'Supertalent' i 'MasterChef', 5. sezona društveno odgovornog projekta 'Startaj Hrvatska' te brojni programski noviteti.

IZVOR: UMTG; pružatelj podataka AGB Nielsen; Period: 1.1.-30.5.2024.; TG:4+; CSHR%, AMR, RCH, RCH%
Meta Business Suite; YouTube Analytics; Emplifi; Instagram Insights; TikTok Analytics; Period: 1.3.-2.6.2024.
 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju