"Ova nagrada kruna je truda, kreativnosti i timske sinergije koja nas svakodnevno vodi u stvaranju vrhunskih promotivnih kampanja.''

Kampanja Nove TV za popularni show MasterChef osvojila je ''GEMA Awards Europe 2025''. Međunarodno priznanje koje prepoznaje i nagrađuje izvrsnost u području marketinških kampanja za televiziju i streaming servise, stiglo je za TV spot MasterChefa i to u kategoriji Variety spot.

Vizualno impresivna kampanja uspješno je prenijela duh natjecanja i gastronomskog uzbuđenja koje show nosi, ostavljajući snažan dojam na publiku i žiri. Na svečanoj dodjeli u španjolskom gradu San Sebastian, koja je održana u sklopu GEMA Europe Entertainment Marketing Creative Summita bio je prisutan Siniša Rauch, voditelj ON air promocije Nove TV koji je preuzeo srebrni kipić te izjavio: ''Velika je čast bila naći se među finalistima GEMA nagrada, ali osvojiti europsko srebro za promo spot još je veći ponos i potvrda zajedničkog truda, talenta i kreativnosti. Rad na ovom projektu bio je istinsko zadovoljstvo i zahvaljujem svim timovima i sektorima koji su dali svoj doprinos u svakoj fazi realizacije.Ova nagrada je dokaz da kada vjerujemo u ideju i uložimo srce u svaki kadar, rezultat ne može izostati. Nakon svjetske bronce i sada europskog srebra – idemo dalje, još odlučniji, s vizijom zlata pred nama. Neka nas ovo postignuće dodatno inspirira da sanjamo još veće projekte i pomičemo granice zajedno.''

Ivana Galić Baksa, direktorica marketinga, PR-a i korporativnih komunikacija Nove TV dodaje: "Ova nagrada kruna je truda, kreativnosti i timske sinergije koja nas svakodnevno vodi u stvaranju vrhunskih promotivnih kampanja. Iznimno smo ponosni što je međunarodna struka još jednom prepoznala naš rad kao primjer izvrsnosti. Ovo priznanje ne doživljavamo samo kao osobni uspjeh, već i kao potvrdu da hrvatska kreativna industrija dobro kotira i na međunarodnoj sceni. Nastavljamo s entuzijazmom i odgovornošću razvijati inovativna rješenja koja povezuju publiku s našim sadržajima na dubokoj i emotivnoj razini".

TV spot u kojem su chefovi, članovi žirija popularnog showa Stjepan Vukadin, Goran Kočiš i Mario Mihelj ušli u uloge glavnih kušača kraljevske palače uspješno je najavio novu sezonu MasterChefa, koji je i prošle sezine privukao mnogobrojne gledatelje.

GEMA Awards Europe, nagrade koje dodjeljuje Global Entertainment Marketing Academy of Arts & Sciences, slave najinovativnije i najutjecajnije marketinške kampanje u europskoj televizijskoj i streaming industriji. Stručni žiri ove nagrade prepoznaje kreativnu izvrsnost u promocijama, digitalnom marketingu, angažmanu publike i brendiranju u industriji zabave.