Potvrdila svoju vodeću poziciju u medijskom prostoru

Izniman poslovni uspjeh, čvrsto utemeljen na visokoj gledanosti i liderskom statusu na medijskom tržištu, Nova TV grupa ostvarila je i u 2023. – još jednoj godini u nizu koju je privela kraju kao najuspješnija multimedijalna kompanija. Kanali Nova TV grupe u protekloj godini u udarnom terminu bili su gledaniji za visokih 42% u odnosu na prvog konkurenta, čime su potvrdili svoju vodeću poziciju u medijskom prostoru.

Nova TV i dalje, 14. godinu zaredom, s ponosom nosi titulu najgledanijeg kanala u Hrvatskoj, ostvarujući čak 51% veću gledanost od prvog konkurenta. Doma TV također, 12. godinu u nizu, čvrsto drži status najgledanijeg specijaliziranog kanala koji se po rezultatima gledanosti ističe gotovo dvostrukom prednošću nad prvim konkurentom.

Prvi izbor gledatelja za informiranje o ključnim vijestima iz zemlje i svijeta od 2010. do danas ostaje informativni program Nove TV, čiji 'Dnevnik Nove TV' prednjači 40% u odnosu na središnju informativnu emisiju prvog konkurenta. Osim u domeni informativnog programa, Nova TV postiže uspjehe i u domeni zabavnog programa sastavljenog od bogate domaće i strane produkcije, što potvrđuje podatak da Nova TV dominira u kategoriji top 10 najgledanijih formata u 2023. godini, s čak sedam formata koji su se pozicionirali na toj ljestvici. Od toga, tri najgledanija bili su prijenosi kvalifikacijskih utakmica za Europsko prvenstvo 'Turska - Hrvatska', 'Wales - Hrvatska' i 'Latvija - Hrvatska', a na istoj ljestvici našli su se i prijenos kvalifikacijske utakmice 'Armenija - Hrvatska', kao i zabavne emisije 'I godina Nova 2024.' i 'Supertalent' te domaća dramska serija 'Kumovi'.

U kategoriji najgledanijih serija u 2023., Nova TV uvjerljivo dominira, zauzimajući prvih sedam mjesta na ljestvici. Domaća dramska serija 'Kumovi' ističe se kao najgledanija serija u cijeloj protekloj godini, a po gledanosti je redom prate domaća humoristična serija 'Na granici', turske serije 'Izdaja', 'Zlatni kavez' i 'Dvostruki život' te humoristična serija 'Lud, zbunjen, normalan' i turska uspješnica 'Snaga obitelji'.

Među najgledanijim zabavnim emisijama, pri samom vrhu pozicionirale su se emisije 'I godina Nova 2024.', uz koju je 605 tisuća gledatelja proslavilo ulazak u novu godinu, te 'Supertalent' sa svojom jubilarnom 10. sezonom koja je iz nedjelje u nedjelju gledateljima pred malim ekranima donosila vrhunsku zabavu, a na ljestvici najgledanijih našao se i 'Ples sa zvijezdama' koji je s trećom sezonom na male ekrane donosio plesnu čaroliju. Zabavna emisija 'MasterChef', koja je iznjedrila šestog pobjednika, bila je najgledanija u svom terminu emitiranja, a gledatelji su i u minuloj godini svakodnevno imali priliku uživati u zabavnim minutama koje donosi najdugovječnija i najgledanija lifestyle emisija 'IN magazin'.

U 2023. Nova TV gledateljima je ponudila pomno birani filmski program, a od top 10 najgledanijih filmova u cijeloj protekloj godini, na Novoj TV emitiralo se njih osam, među kojima su hit naslovi 'Jack Reacher', 'Max', 'Toma', 'Pravednik 1 i 2', 'Noć i dan' te 'Dani gnjeva'.

Nova TV je pionir i u razvoju digitalnog segmenta te svoju snagu temelji na sinergiji televizije i digitala koji bilježi kontinuirani rast, pa se o portalima Nove TV može govoriti u superlativima. DNEVNIK.hr najčitaniji je portal s prosječno 2 milijuna stvarnih korisnika mjesečno i preko 2 milijarde pregleda stranice godišnje. Jedini je portal s preko 2 milijuna stvarnih korisnika iz mjeseca u mjesec, a prvo mjesto uvjerljivo drži čak 31. mjesec zaredom. Titulu najčitanijeg showbiz portala nosi showbuzz.hr s prosječno 1,4 milijuna stvarnih korisnika mjesečno i preko 705 milijuna pregleda stranice više od konkurencije godišnje, a zadovoljna.hr najčitaniji je lifestyle portal s prosječno milijun mjesečnih korisnika. Za informacije o zdravstvenim temama najviše korisnika, prosječno njih 833 tisuće mjesečno, bira portal krenizdravo.hr, a među tehnološko-znanstvenim portalima najviše se čita zimo.hr s 315 tisuća korisnika mjesečno. Omiljena destinacija za teme o gastronomiji i putovanjima i u 2023. godini je portal punkufer.hr kojeg mjesečno u prosjeku čita 748 tisuća korisnika.

S društvenim mrežama koje su 2023. godini ostvarile nevjerojatnih 800 milijuna pregleda, što predstavlja impresivan porast od 60% u odnosu na prethodnu godinu, Nova TV i dalje prednjači među televizijskim kućama, okupljajući najveći broj pratitelja na društvenim mrežama. Ova brojka svjedoči o snažnom angažmanu gledatelja i kontinuiranom rastu interakcija na digitalnim platformama. TikTok profili Nove TV doživjeli su spektakularan uspon, bilježeći preko 115 milijuna pregleda u 2023. godini. Ovaj nevjerojatan porast od 420% u odnosu na 2022. godinu potvrđuje ključnu ulogu TikToka u širenju branda i povezivanju s publikom. TikTok profil DNEVNIK.hr-a koji je lansiran 2022. godine, zabilježio je visokih 75 milijuna pregleda tijekom 2023. godine, postavši vitalni kanal koji, prateći trendove i interese gledatelja, donosi pouzdane vijesti na moderan način. YouTube kanal Nove TV ostvario je iznimnih 60 milijuna pregleda u 2023. godini, što predstavlja značajan rast od 33% u odnosu na godinu prije nje. Isječci iz serije Kumovi osvajaju Facebook, Instagram i YouTube s ukupno više od 75 milijuna pregleda, a u 2023. finala dvije omiljene zabavne emisije – Supertalent i MasterChef – osim na malim ekranima s uzbuđenjem su se pratila i na društvenim mrežama. Finale MasterChefa ostvarilo je preko 1.5 milijuna pregleda na TikToku i 1.3 milijuna pregleda na Facebooku, dok je finale Supertalenta imalo više od 700 tisuća pregleda na Facebooku. Najgledaniji video sadržaj na Facebook stranicama Nove TV bio je prilog iz Dnevnika Nove TV o krađi u Jastrebarskom s 2.5 milijuna pregleda te prilog o mještanima koji traže pomoć iz Provjerenog s 1.5 milijuna pregleda, što pokazuje angažiranost gledatelja na društvenim mrežama ne samo oko zabavnih, nego i informativnih tema.

Kao dio svoje strategije, Nova TV potiče na pozitivne društvene promjene, pa je već tradicionalno u suradnji sa zakladom Ana Rukavina u 2023. održan humanitarni koncert 'Želim život', a u sklopu emisije 'MasterChef' Nova TV i Hrabri telefon organizirali su humanitarnu večeru kojom su prikupljena sredstva za podršku zlostavljanoj i zanemarenoj djeci i njihovim obiteljima.

 

IZVOR: UMTG: pružatelj podataka: AGB Nielsen; Period: 1.1.-31.12.2023.; TG: 4+; CSHR%; Izvor: Gemius Audience; Period: 2023.; Average RU; Sum PV; Meta, Emplifi, YouTube Analytics, TikTok Analytics, 1.1.-31.12.2023.

 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju