Izbori najgledaniji na Novoj TV

Informativni program Nove TV pružio je gledateljima najkvalitetniji izborni program, zbog čega je i ove nedjelje većina gledatelja odabrala ovaj televizijski kanal za praćenje svih ključnih vijesti s izbornog dana.

Predsjednički izbori gledali su se tako i ovaj put na Novoj TV – prosječno je 452 tisuće gledatelja pogledalo prve procjene izbornih rezultata od 19 sati, što je za 47% veća gledanost u odnosu na prvog sljedećeg konkurenta, odnosno 58% u odnosu na drugog konkurenta.

Izborni program započeo je od 17 sati kada su se iz studija uživo uključili iskusni reporteri Sabina Tandara Knezović i Hrvoje Krešić zajedno s gostima - Borisom Jokićem, Tihomirom Cipekom, Ivanom Petrović, Gordanom Marasom i Darkom Milinovićem. Najveći broj gledatelja bio je uz izborne specijale Nove TV, i prije i nakon središnje informativne emisije.

Uz Dnevnik Nove TV kojeg su od 18 sati vodili Romina Knežić i Petar Pereža bilo je 385 tisuća gledatelja u prosijeku, a ova najgledanija središnja informativna emisija je ostvarila 28% udjela u gledanosti.

Osim tijekom objave prvih procjena izbornih rezultata u 19 sati, najveći broj gledatelja okupila je Nova TV od 19.30 sati kada se nastavio izborni specijal uz koji je bilo u prosijeku 412 tisuća gledatelja, a emisija je ostvarila 29% udjela u gledanosti. Ovaj izborni specijal Nove TV dosegnuo je više od milijun gledatelja, a bio je za 58% gledaniji od svog prvog konkurenta te za 128% od drugog konkurenta.

Iz stožera obojice predsjednička kandidata odakle su pristizale prve reakcije na rezultate, redovito smo tijekom cijele večeri imali priliku pratiti izvještavanja reporterki Sanje Vištice, Srne Bijuk, Sanje Jurišić te Petre Buljan, Dina Goleša i Barbare Štrbac.

''Ponosna sam što smo još jednom pokazali svoju snagu i profesionalnost i potvrdili da se izbori gledaju na Novoj TV. Ovaj uspjeh je rezultat sjajnog timskog rada – od voditelja i gostiju u studiju pa do reportera, snimatelja, producenata, režije, tehnike, grafike i mnogih drugih važnih osoba – kolege jedno veliko hvala, a posebno hvala našim gledateljima koji su nas još jednom počastili s epitetom najboljih.'', izjavila je Željka Gulan, urednica izbornoga programa.

„Superizborna 2024. za našu redakciju je bila vrlo uspješna – izborne noći parlamentarnih, europskih i prvog kruga predsjedničkih izbora Hrvatska je pratila upravo uz Novu TV. Sretni smo što se niz nastavlja i u 2025. pa je i drugi krug predsjedničkih izbora najveći broj gledatelja doveo upravo na naš program. Za svaku redakciju informativnog programa izborna noć poseban je radni zadatak u kojem se svi trude ponuditi gledateljima najbolje što imaju. Trudili smo se biti informativni, vizualno atraktivni, s pravim pitanjima i komentarima u pravom trenutku, brzi u reakciji i analitični, a istodobno ne dosadni. Premda je ishod izbora bio očekivan, nama u režiji nije bilo dosadno, nije ni gostima u studiju, a prema rezultatu gledanosti vidimo da nije ni gledateljima. Slijedi nam praćenje inauguracije u veljači, a već smo naveliko i u pripremama za lokalne izbore u svibnju i lipnju. Nadamo se da će gledatelji i dalje biti uz informativni program Nove TV, hvala im na povjerenju.“, izjavila je Ksenija Kardum, direktorica informativnog programa Nove TV.

Pravovremena izvještavanja s terena, izvrsne grafike, zanimljivi i relevantni gosti, te iskusni voditelji i reporteri dali su sve od sebe da gledateljima donesu bogat izborni program, a to je publika i ovaj put nagradila povjerenjem. Paralelno s televizijskim programom, izbori su iz minute u minutu pratili i na digitalnim platformama DNEVNIK.hr-a i Nove TV – uključujući Facebook, Instagram, X i TikTok – čime je ostvareno više od 650 tisuća video pregleda sadržaja vezanog za izborni dan, a objavama je Nova TV dosegnula više od milijun korisnika društvenih mreža.

IZVOR: UMTG; pružatelj podataka AGB Nielsen; TG: 4+