Neprofitni kanal Community Channel, kojeg podupiru renomirane televizijske kuće poput BBC-a i Sky-a, emitirao je priloge o problematici romske populacije koje je producirala Nova TV.

Prilozi su bili dio kampanje koja je trajala 6 tjedana, a tijekom koje su podizali svijest o problematici s kojom se suočava romska populacija diljem Ujedinjenog Kraljevstva, ali i šire.

'Htjeli smo razbiti mitove i zablude, ali i potaknuti raspravu. Program je privukao pozornost medija i stvorio aktivnost na društvenim mrežama. Javili su nam se gledatelji putem e-maila s porukama kako su uživali, ali i puno naučili gledajući', rekao je Alexander Kann, glavni urednik Community Channela.

Gledatelji diljem Ujedinjenog Kraljevstva imali su priliku pogledati i dva priloga o problemima Roma u Hrvatskoj, ali i njihovim uspjesima, koje je producirala i u svom programu emitirala Nova TV. Jedan je govorio o pripadnicima romske populacije koji su upisali i završili fakultete, a drugi je propitivao postoje li u Hrvatskoj dvostruki standardi koji djecu romske populacije stavljaju u diskriminirajući položaj, prvenstveno govoreći o problematici udaje djevojčica, kao i ispisivanja djece iz škola. Tako je rad novinara Nove TV još jednom prešao hrvatske granice. Podsjetimo, ranije su prilozi reportera bili prikazivani na jednoj od najpopularnijih televizijskih kuća na svijetu - CNN-u.
 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju