Nova TV nastavlja revoluciju interakcije sa svojim gledateljima putem društvenih mreža integrirajući je sa svojim ekranom.

Nova TV nastavlja revoluciju interakcije sa svojim gledateljima putem društvenih mreža integrirajući je sa svojim ekranom. Nakon što je informativni program Nove TV prvi uveo komunikaciju s građanima putem Facebooka u Temi dana, sada uvodi još jednu veliku inovaciju na našem tržištu. Od večeras svi gledatelji mogu izraziti svoje mišljenje, komentirati i predlagati teme putem Twittera na #BoljaHrvatska, kao uskoro i na drugim hashtagovima, a najinteresantniji tvitovi bit će objavljeni u informativnim emisijama.

Nova TV prati vodeće trendove u svijetu i razvija interakciju s publikom putem trenutno najbrže rastuće društvene mreže, koju AGB Nielsen USA koristi i kao metodologiju mjerenja gledanosti. Ova vrsta komunikacije i pojavljivanja Twittera u žanru informativnog programa u Hrvatskoj mala je revolucija za domaće tržište, ali velika za njezinu sve veću Twitter zajednicu.

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju