Meteorolog i voditelj Nove TV Darijo Brzoja uključio se u ljetnu kampanju Prijatelja životinja. Kampanjom "Obitelj na more, pas na ulicu" apelira se na vlasnike kućnih ljubimaca koji, nažalost, sve češće zbog odlaska na godišnji odmor napuštaju svoje vjerne četveronožne ljubimce.

Za vrijeme ljetnih mjeseci, naime, broj napuštenih pasa povećava se za 35% u odnosu na ostatak godine. Svjestan poražavajućeg broja slučajeva napuštanja kućnih ljubimaca, našem voditelju i meteorologu Dariju Brzoji nije trebalo dugo da prihvati ulogu zaštitnog lica kampanje. 'Znam što je to ljubav između kućnog ljubimca i čovjeka, i znam da je to zapravo obitelj. Stvarno ta životinja na prvo vrijeme zaokupi cijeli vaš život, a onda kasnije znate da ima određene obaveze prema njoj i ništa vam za nju nije teško raditi', rekao je Darijo koji je i dao ideju za izgled ovogodišnje kampanje.

Za potrebe fotografiranja družio se s mješancem imena Indie, iz azila Dumovec. Kako je fotografiranje proteklo, doznat ćemo uskoro – naime, sredinom srpnja plakati će biti postavljeni u Zagrebu i nekoliko gradova diljem zemlje. Glavna poruka je 'Ljeto prolazi, prijatelji ostaju'. Nadamo se da će poruka stići do što većeg broja vlasnika pasa te utjecati na smanjenje tužne statistike.

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju