Rezultati gledanosti iz travnja pokazuju kako je Nova TV grupa i dalje na samom vrhu televizijskog tržišta. Kanal Nova TV najgledaniji je nacionalni kanal u udarnom terminu i cijelom danu, dok je Doma TV najgledaniji specijalizirani kanal u zemlji, također u oba promatrana termina.

Rezultati gledanosti iz travnja pokazuju kako je Nova TV grupa i dalje na samom vrhu televizijskog tržišta. Kanal Nova TV najgledaniji je nacionalni kanal u udarnom terminu i cijelom danu, dok je Doma TV najgledaniji specijalizirani kanal u zemlji, također u oba promatrana termina.

Nova TV grupa u travnju je u udarnom terminu ostvarila čak 38,0 posto udjela u gledanosti. Njezin nacionalni kanal, Nova TV, u udarnom terminu svaki dan privlačila je gotovo 530 tisuća gledatelja, čime je ostvarila 31,8 posto udjela u gledanosti i potvrdila status najgledanijeg kanala u zemlji. U odnosu na ožujak, Nova TV povećala je udio u gledanosti i u cijelom danu, koji je u travnju iznosio 23,1 posto. Za takvu premoć Nove TV zaslužne su perjanice domaće produkcije, serija Kud puklo da puklo i treća sezona Masterchefa, zatim sjajan filmski program, omiljene strane serije i vodeći informativni program u zemlji.

Prvi izvor informacija i u travnju je bio Dnevnik Nove TV, uz kojeg se svakodnevno informiralo više od 520 tisuća gledatelja! Time je ostvario 34,9 posto udjela u gledanosti. Zanimljivo je da je druga najgledanija informativna emisija u zemlji u travnju bila također emitirana na Novoj TV. Riječ je o Večernjim vijestima, koje je svaki dan gledalo više od 377 tisuća gledatelja, a koje su ostvarile 30,9 posto udjela u gledanosti.

Kud puklo da puklo i u travnju je bila najgledanija serija u zemlji, ali i najgledaniji format na svim televizijama. Uz nju se svaki dan zabavljalo više od 643 tisuće gledatelja, čime je ostvarila udio u gledanosti od čak 34,9 posto. Na drugom mjestu najgledanijih serija je Crna ruža s više od 607 tisuća gledatelja, dok je na trećem mjestu nezaboravna ekipa humoristične serije Lud, zbunjen, normalan, koja je svakom epizodom nasmijavala gotovo 510 tisuća gledatelja.

Među najgledanijim formatima u zemlji je i treća sezona Masterchefa, koja je u travnju privukla čak svakog trećeg gledatelja u svom terminu, a natjecatelje je pred malim ekranima bodrilo gotovo 570 tisuća gledatelja! Najgledaniji zabavni magazin i u travnju je bio inMagazin, s više od 254 tisuće gledatelja.

Čak 7 od 10 najgledanijih filmova tijekom prošlog mjeseca gledali smo u programu Nove TV, a na samom vrhu, s 416 tisuća gledatelja, nalazi se američki akcijski film Salt s Angelinom Jolie u glavnoj ulozi.

Doma TV, najgledaniji specijalizirani kanal u zemlji, gledatelje je osvojila odličnim serijskim naslovima u udarnom terminu. U njezinom programu pratimo uzbudljive nastavke serija 24, Navy CIS, Mentalist, Glades i Dvostruki život. Doma TV ostala je prvi izbor gledatelja među specijaliziranim kanalima i u udarnom terminu i u cijelom danu.

 

Izvor: Nielsen Audience Measurement
Razdoblje: Travanj, 2015.
Ciljna skupina: 4+

 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju