Udruga Europa Donna organizirala je božićno druženje, čiji je dio prihoda od ulaznica namijenjen za kupnju prijeko potrebnog uređaja.

Čak 2 i pol tisuće žena svake godine oboli od raka dojke. Kako bi se ova brojka smanjila, Udruga Europa Donna upozorava i potiče na preventivne preglede. Za sve one koji ih podržavaju u tom radu, Udruga je organizirala božićno druženje, čiji je dio prihoda od ulaznica namijenjen za kupnju prijeko potrebnog uređaja.

Kad je prije nešto više od godinu dana otkrila da boluje od karcinoma dojke, život televizijske voditeljice Josipe Pavičić Bernardini iz temelja se promijenio i povezao je s Udrugom Europa Donna.

'Pozivam žene da se pregledaju, da brinu o tom dijelu, pričam svuda gdje god idem koliko je bitno doći na pregled, otkriti kvržicu na vrijeme, smatram kad je otkriješ na vrijeme da spašavaš život', kaže Josipa.

Unatoč brojnim naporima kako bi se podigla svijest o ovoj opakoj bolesti, statistike o raku dojke nikako ne kreću silaznom putanjom. Udrugu je zato odlučio podržati i Tony Cetinski, koji će dio prihoda od svake prodane ulaznice za svoj koncert u Areni na Dan žena donirati Udruzi.

POGLEDAJTE VIDEO:

'Mi ćemo se zabaviti i to nam je dobra prigoda da pomognemo. Svatko tko će kupiti ulaznicu za Arenu za dan žena će na neki način pomoći u prikupljanju sredstava za kupnju aparata tko bi samo jednokratno zračio', rekao je Tony.

Takav uređaj još ne postoji u Hrvatskoj. Pomoću njega zračenje se primjenjuje tijekom operacije. Kako bi se novac za kupnju tog prijeko potrebnog uređaja što prije skupio, uključila se i Nova TV. Pobjednik ovogodišnje sezone showa ''Tvoje lice zvuči poznato'' Saša Lozar, u ime Nove TV, donirao je 40.000 kuna za borbu protiv raka dojke Udruzi Europa Donna.

'To je jako puno novaca, to je nešto prekrasno, stvarno je bilo iznenađenje, 40 tisuća kuna nam je palo s neba, stvarno sam zahvalna i TV Nova i Saši koji je te novce zapravo donirao. Jako puno nam znači', rekla je Vesna Ramljak, predsjednica Udruge Europa Donna.

'Nova TV uvijek podupire projekte društveno odgovornog poslovanja pogotovo u svrhu osvještavanja ženskog zdravlja i prevencije tumora dojke', izjavila je Ivana Galić, direktorica marketinga i korporativnih komunikacija Nove TV.

 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju