Dok mnogi sanjaju o velikim gradovima, Brankica, profesorica engleskog jezika i književnosti se odlučila okrenuti prirodi. Jedno je vrijeme živjela u Rimu gdje je upoznala Paola.

 Zbog karijera koje su gradili - ona u jednoj velikoj organizaciji, a on u korporacijama, nije im ostajalo mnogo vremena za život.

Brankica je djetinjstvo provela u malom mjestu Radučić, pokraj Knina te je, nakon što je upoznala Paola i njega počela dovoditi ondje. ''Kad sam došao ovdje, vidio sam koliko je tu prirode. Vidio sam kamo nam ide život u Rimu i da ne može više tako'', ispričao je Paolo. Do 2013. njih su dvoje živjeli na relaciji Rim - Radučić, a nakon nekog vremena odlučili su se potpuno preseliti ondje. Okreću život u potpunosti - ostavljaju iza sebe karijere, sve stečeno znanje i iskustvo u poslovima kojima su se bavili i upuštaju se u nešto sasvim drugačije.

U kući kod njezine bake i djeda gdje su živjeli dvije godine, nije bilo grijanja i živjelo se kao prije sto godina, priča Brankica. Godine 2015. otvorili su OPG. Počeci su bili teški jer su oboje gradski ljudi bez znanja o poljoprivredi, ali ljubav prema prirodi i životu te potreba za stvaranjem, tjerali su ih dalje te doveli do poduzetničke ideje. ''Obogatili smo kolekciju magaraca zato što volimo magarce kao životinje. Onda se rodila ideja - zašto ih ne bi muzli i stavljali mlijeko u kremu? To je dobro za kožu'', ispričala je Brankica.

Brend su nazvali po svojoj kćeri Viktoriji jer ona ''je nešto najljepše što nam se ikada mogla dogoditi. Viktoria je smisao postojanja svega'' – ističe Brankica. Sada s krša i kamena Dalmatinske zagore dolaze najnježnija prirodna krema za lice i gel za tuširanje. Baza ''Viktorija'' proizvoda je 100 posto domaće magareće mlijeko što ga čini kozmetikom nove generacije. Pokazalo se pogodno za sve tipove kože, hidratizira kožu tijekom cijelog dana, čini je elastičnom i šiti je od vanjskih utjecaja. Dermatološki je ispitana i pogodna je za sve uzraste.

Brankici i Paolu trebale su godine da izgrade ovaj život i proizvod i sada ga žele predstaviti široj publici te su se stoga prijavili u ''Startaj Hrvatska''. No da bi proizvod dospio na police SPAR Hrvatska, potrebno je proći audit. ''Nikad do tada nismo doživjeli audit kontrolu, i nismo znali što očekivati. Tada vidite profesionalce na licu mjesta. Tu postoji strpljenje, da vam netko kaže da te papire držimo i imamo zbog tog i tog razloga. Ta kontrola nam je otvorila mnoga vrata. Ne možeš bez toga izaći na tržište'', kazala je Brankica.

Na sastanku s Helmutom Fenzlom, predsjednikom Uprave SPAR Hrvatska Brankica je čula da su prošli i da je njihov jedan od osam proizvoda u utrci za hit proizvod godine. Na pitanje zašto bi kupac odabrao baš njihov proizvod, ona je g. Fenzlu objasnila: ''Danas na tržištu ne možete naći kremu pristupačne cijene s magarećim mlijekom. Pogotovo u lancu supermarketa za širu publiku. Magareće mlijeko je jako cijenjeno jer malo ga ima i jako sliči majčinom i poboljšava čovjekov imunitet'', objasnila je Brankica koja je veoma emotivno primila vijest o tome da će uskoro dobiti narudžbu ovog velikog trgovačkog lanca.

Da bi ova priča bila potpuna, treba realizirati SPAR-ovu narudžbu. ''SPAR Hrvatska od vas će naručiti 'Viktoria' krema 5.000 komada i 3.000 komada gela za tuširanje od magarećeg mlijeka'', priopćila je Brankici direktorica nabave prehrane i NF1 SPAR Hrvatska, Žana Lovrić. ''To je ogroman broj. Trenutno ne mogu ni zamisliti koliko je to'', komentirala je Brankica.

Osim kozmetike ''Viktoria'', na posebnim ''plavim policama'' nalazi se i sedam drugih proizvoda kandidata druge sezone ''Startaj Hrvatska'', koji su od sada na raspolaganju kupcima u svim INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima diljem Hrvatske, a jedan od njih bit će proglašen hitom godine.

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju