Nakon uspješne prve sezone projekta ''Startaj Hrvatska'', partneri Nova TV i SPAR Hrvatska najavljuju drugu sezonu.

 Uskoro će javnosti biti predstavljeni i novi kandidati, a već ove jeseni na Novoj TV pratit ćemo, njihove uzbudljive životne i poduzetničke priče te njihov put do uspjeha.

SPAR Hrvatska, Nova TV i Ascanius Media uspješno su pomaknuli granice u jačanju malih, domaćih poduzetnika, povećali vidljivosti i brojnost hrvatskih proizvoda na policama maloprodajnih lanaca, ujedno time jačajući i hrvatsko gospodarstvo.

Pobjednik prve sezone je Goran Čipčić, njegova ''Zorina mast'' proglašena je HIT proizvodom, a kroz projekt je prošlo ukupno osam kandidata čiji se proizvodi (Jaggety, Batela, Ghee, Superheraw, Spara, Špajz, Shapello) zahvaljujući projektu ''Startaj Hrvatska'' i dan danas prodaju diljem zemlje.

Emisija koja mijenja živote ljudi i u novoj sezoni upoznat će nas s inovativnim proizvodima, ali i ljudima koji su ih stvorili te njihovim nevjerojatnim životnim situacijama i okolnostima koji će oduševiti i iznenaditi gledatelje Nove TV. Kako je izgledao put koji su trebali prijeći kako bi im se ostvarile njihove poduzetničke vizije, sa čime su se sve morali nositi, te kako će na njihove živote utjecati sudjelovanje u ovom formatu, te nevjerojatna podrška vrhunskih SPAR stručnjaka, saznat ćemo kroz emisije ''Startaj Hrvatska''.

Prvom sezonom projekta SPAR Hrvatska i Nova TV ostvarili su značajan iskorak u društvenom odgovornom poslovanju u jednoj od najizazovnijih godina. Projekt u prvi plan stavlja aktivnu podršku i pomoć poduzetnicima. Kroz projekt će kandidati i ove sezone dobiti priliku razviti svoje proizvode i poslovanje, ostvariti poslovne ciljeve koje većina njih ne bi mogla sama realizirati.

Osim što su životi osmero poduzetnika na kraju prve sezone zauvijek promijenjeni, jedinstvenost, važnost, snagu te na posljetku komunikacijsku izvrsnost prepoznao je i nagradio ove godine i stručni žiri nagrade GrandPRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću, a projekt je prijavljen i nagrađen u kategoriji društveno odgovorno poslovanje.

Osmero poduzetnika je i u ovoj ekonomski izuzetno zahtjevnoj godini dobilo nevjerojatnu priliku podignuti svoje poslovanje na višu razinu. Tko su kandidati druge sezone Startaj Hrvatska koji će dobiti priliku postaviti svoje proizvode na police jednog od najvećeg trgovačkog lanca u zemlji i predstaviti se kupcima, saznat ćemo uskoro.

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju