U 10. emisiji što više proizvoda pokušat će prodati PA- ŠTA, Melli Aromatica, Nutty BARica, Viktoria

 Nakon što smo prošlog puta u emisiji ''Startaj Hrvatska'' mogli vidjeti kako se u direktnoj prodaji snalazi četiri kandidata, u nedjelju nas očekuje vidjeti kako će svoje proizvode u direktnoj prodaji kupcima predstaviti preostalih četiri.

Tako će se pred kupcima jedne od najvećih prodavaonica SPAR-a naći PA-ŠTA - domaća ručno rađena tjestenina bez umjetnih aroma i bojila napravljena od kvalitetnih namirnica; Melli Aromatica - deterdžent i omekšivač, koji ne zagađuju okoliš, bez parabena, sulfata i bojila; zatim Nutty BARica - pločice s orašastim voćem napravljene od prirodnih sastojaka, bez palminog ulja, soli, aditiva i rafiniranih šećera te Viktoria - prirodna krema za lice i gel za tuširanje čija je baza domaće magareće mlijeko što ga čini kozmetikom nove generacije.

Zadatak kandidata je uvjeriti kupce da kupe što veći broj njihovih proizvoda. Svaki od njih imat će jednake uvjete da u 90 minuta proda što više svojih proizvoda, ali svakoga od njih posjetit će i jedan tajni kupac koji će im reći kakav dojam ostavljaju te ih savjetovati kako prodati svoj proizvod na velikom i zahtjevnom tržištu.

Proizvođači kupcima u direktnoj prodaji moraju objasniti po čemu je njihov proizvod poseban, a samo je jedna prilika za prvi dojam. ''Svaki kupac nas uči da možemo proizvod prodati bez previše problema, samo uz dobru prezentaciju'', rekla je Renata Burić koja stoji iza raviola koji podsjećaju na bakinu kuhinju.

Svih osam proizvoda ''Staraj Hrvatska'' na raspolaganju su kupcima u svim INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima diljem Hrvatske, a jedan od njih bit će proglašen HIT proizvodom 2021. godine.

Kako će se kandidati snaći u prodaji jedan na jedan, doznajte u desetoj emisiji ''Startaj Hrvatska'' u nedjelju od 18.15 sati.

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju