Prijavite se u novu sezonu projekta ''Startaj Hrvatska''!

U vrijeme kad su prijave u drugu sezonu jedinstvenog projekta Nove TV i SPAR Hrvatska u tijeku, za HIT proizvod prve sezone, Zorinu mast, pristižu same pohvale, otkriva nam pobjednik prve sezone ''Startaj Hrvatska'' Goran Čipčić.

"Moram se javiti. Kupila sam Zorinu mast u Osijeku... Spremajući ručak opekla sam se vrelom juhom... Zorina mast je čudo! Jako brzo je prestala bol. Samo je ostalo crvenilo koje se za koji dan povuklo" - slične reakcije Goran Čipčić dobiva gotovo svakodnevno.

Mladić u svojim dvadesetim godinama života spojio je izum iz obiteljske tradicije s modernim poslovnim pristupom i praktički u godinu dana podigao tvrtku, registrirao proizvod i nakon toga zahvaljujući projektu ''Startaj Hrvatska'' dobio priznanje titulom za Hit proizvod 2020. godine.



"Naoko izgleda jednostavno i glatko, ali samo ja znam koliko je tu bilo truda, odricanja i hrabrih odluka'', priča Goran Čipčić, vrijedni mladić iz Dugopolja nadomak Splita koji je zbog jasne poslovne vizije bio primoran napustiti i studij.

''Jednostavno, procijenio sam u tome trenutku da neću moći gurati na dva kolosijeka ako želim maksimum, a upravo to sam želio. Drugačije ne bih mogao. Rezultat se vidi, danas je naš proizvod u svim SPAR i INTERSPAR trgovinama diljem Hrvatske'', navodi Goran.

Podsjetimo, sve je krenulo od njegove bake Zore. Ona je desetljećima isključivo od prirodnih sastojaka pravila kremu koja je rodbini, susjedima, prijateljima, ali i dalje, pomagala u slučaju opeklina. Nerijetko su i liječnici sugerirali pacijentima da kod njege opeklina potraže baku Zoru i njenu mast na bazi bazge te maslinovog i kantarionovog ulja. Goran je praktički rastao u takvim okolnostima i s tom pričom, da bi prije dvije godine počeo razmišljati o poslovnom poduhvati utemeljenom na tradiciji i formuli bake Zore.

''I moji doma su me čudno gledali kad sam izložio prve planove, ali jednostavno sam imao dobar osjećaj i zahvaljujući stručnoj pomoći tima iz SPAR Hrvatske koji me savjetovao i upućivao u svim koracima, krenuo sam u proces registracije i tvrtke i proizvoda. Mukotrpno sam skupljao potrebnu dokumentaciju, odolijevao birokraciji i paralelno gradio dugoročne planove. Detaljno sam od bake učio i proces proizvodnje pokušavajući ga i modernizirati, ali uvijek sa čvrstim stavom inzistiranja na kvaliteti proizvoda'', otkriva mladi poslovni čovjek iz Dugopolja koji je oduševio naciju svojim iskrenim i otvorenim pristupom u televizijskoj emisiji Nove TV ''Startaj Hrvatska'' u kojoj je i dobio titulu ''Hit proizvoda 2020.'' te ugovor sa SPAR Hrvatska.

''Bilo je to za mene vatreno krštenje u svakom smislu. Najprije zato što sam tek izbacio proizvod na tržište, a onda i sve to s televizijskim projektom nije bilo nešto na što sam do tada navikao. No, odlučio sam ući u to što iskrenije i prirodnije i znam da su se mnogi smijali kad sam u prvom TV nastupu izjavio ''ja sam Goran Čipčić iz Dugopolja i živim sa babom''. No, tako je bilo i to je izašlo iz mene na tom snimanju'', prisjeća se Goran. Onda je uskoro stigla i prva veća narudžba iz SPAR-a od 8 000 krema.

''Znao sam da je to gotovo nemoguće bilo ostvariti u kratkom roku kojeg sam imao, ali čim kažete ''gotovo nemoguće, znači da je moguće. I ostvario sam plan uz danonoćni rad i strogo inzistiranje na kvalitetnog pristupu u svakom segmentu proizvodnje'', kaže Goran Čipčić koji upravo ovih dana radi i na osmišljavanju novog proizvoda - kreme za ruke. Pod budnim okom svoje babe Zore, Goran pomno bira sastojke kako bi i ovaj proizvod ispunio očekivanja njegovih vjernih kupaca te odgovorio na aktualne kožne probleme s kojima se susreću.

''Sve korak po korak i sve kako treba. To mi je pristup i onda se ne bojim, a najmanje se bojim rada'', zaključuje mladi poduzetnik koji proteklih mjeseci već ima podosta iskustva i u predavanjima po fakultetima i drugim obrazovnim ustanovama, od Splita, preko Zagreba, pa do Osijeka.

''Zvali su me i iz Like. Žele čuti moja iskustva, a ja ih rado dijelim, jer naravno da je dobro da oko sebe okupljam ljude koji vole raditi i koji imaju svježe ideje. Kad je proizvod dobar i kvalitetan onda se za njega brzo javi interes. Tako se i Zorina mast već prodaje u Njemačkoj, Srbiji, interes imamo iz Slovačke, a javljaju se i drugi, navodi Goran Čipčić.

I dok se svih osam proizvoda prodaje diljem zemlje, u tijeku je potraga Nove TV i SPAR-a Hrvatska za novim poduzetničkim snagama i novim proizvodima.



Prijavite se u novu sezonu projekta ''Startaj Hrvatska'' na novatv.hr/prijava ako maštate ili razmišljate o tome da se i vaš proizvod jednoga dana nađe na policama SPAR-a Hrvatska! Sve o prvoj sezoni pročitajte na službenoj stranici Startaj Hrvatska.

 

 

 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju