Individualni, timski i organizacijski razvoj preduvjeti su za ostvarenje ambicioznih poslovnih planova. Nova TV pruža radno okruženje u kojem su rast i razvoj mogući.

Od naših zaposlenika očekujemo odgovoran stav prema učenju, kako kroz posao - suradnju s iskusnim kolegama na Novoj TV i razumijevanje rada svih odjela i funkcija, tako i kroz programe stručnih i općih poslovnih edukacija koje provodimo. Timski rad je ključ uspjeha Nove TV. Biti pouzdan kolega koji je uvijek spreman pomoći i uskočiti je prva stvar koju svaki naš zaposlenik uči dolaskom na Novu TV. Tek nakon toga može postati dobar snimatelj, novinar, producent, računovođa ili analitičar.

Rast, razvoj i uspjeh u našem su poslu vrlo opipljivi. Rezultati našeg rada doslovno su vidljivi iz minute u minutu svakome tko bar dio dana posveti gledanju televizije. Veseli nas ispitivati nova, neistražena područja. Svaka je ideja vrijedna i može se vrlo brzo pretvoriti u prepoznatljivi format najvišeg standarda kreativnosti i stručnosti. Zbog svega ovoga biti dio Nove TV znači biti ponosan na svoj doprinos.

Naš je cilj biti najbolji u svemu što radimo. Radimo na sebi kako bismo potvrdili svoj status izvrsne, najkreativnije, najzabavnije i najpouzdanije televizije u Hrvatskoj.

+PROGRAMSKI ODJEL

Na samom startu možemo bez okolišanja ustvrditi: programski odjel Nove TV najtransparentniji je odjel unutar naše televizijske kuće. Sve slike koje vam se na ekranu ukazuju u 24-satnom emitiranju 365 dana u godini djelo je ljudi iz programa. A njihova jedina i najvažnija misija jest da zabave i informiraju brojno gledateljstvo u Hrvatskoj. Oni imaju zadatak da pred ekranom zanijemite od iznenađenja, protrnete od straha, zaplačete od sreće ili pustite suzu pred nekom dirljivom televizijskom pričom. Za ljude koji rade u ovom odjelu može se ustvrditi i sljedeće: to su sretnici koji su uspjeli u svom radnom danu spojiti ugodno i korisno. Za jedan kvalitetan televizijski program potrebno je mnogo njihovog znanja, iskustva, talenta, ali bez emocija koje uz sve navedeno unose, krajnji rezultat bio bi puno skromniji. I treba podvući još jednom, sve rečeno ima samo jedan cilj: vas, štovani gledatelji učiniti što sretnijim i zadovoljnijim.

Ovako bi vam o odjelu programa Nove TV progovorio baš svaki djelatnik tog odjela. Da o nama govore neki drugi, sve bi zvučalo mnogo suhoparnije. Pa bi između ostalog bilo navedeno da je odjel sastavljen od televizijskih stručnjaka koji svaki u svojoj domeni mogu ponuditi najviše. Njihov je zadatak i pronaći ona televizijska lica za koja ćete vrlo brzo ustvrditi kako imate osjećaj da su dio vaše obitelji. To su naravno, naše i vaše voditeljske zvijezde, glumci koji glume u našim domaćim serijama i novinari koji za vas pronalaze sve one priče koje život čine.

I tu bi se negdje trebali zaustaviti. Sve dalje i više, s vaše strane moglo bi biti i drugačije protumačeno. No, jedno je sasvim sigurno. I u budućnosti programski odjel Nove TV pomno će osluškivati i prepoznavati nove televizijske trendove, nova lica i nove televizijske formate.

+INFORMATIVNI PROGRAM

Prenošenje relevantnih, neovisnih i najaktualnijih vijesti glavni je motiv zbog kojeg novinarske ekipe u svaki novi radni dan kreću doslovno ispočetka. Odjel informativnog programa sastoji se od dvije osnovne cjeline: redakcija i produkcija.

U redakciji informativnog programa rade novinari – istraživači, reporteri i dopisnici koji istražuju dnevna zbivanja i Hrvatskoj i svijetu, prikupljaju i analiziraju podatke i informacije te na osnovu provjerenih i pouzdanih informacija pripremaju vijesti. Urednik usmjerava i koordinira rad novinara na terenu i u redakciji te time osigurava kvalitetno, pouzdano i pravovremeno informiranje javnosti o bitnim temama iz svih područja gospodarstva, politike, sporta i ostalim značajnim dnevnim događanjima. Dok novinari istražuju, analiziraju i pripremaju vijesti, snimateljske ekipe slikom i tonom gledatelju približavaju sadržaj i time dodaju vrijednost kvaliteti reportaže. Tehničke aspekte produkcije vijesti nadgleda, organizira i koordinira producentski tim. Zadatak produkcije je osigurati usklađenost i vrhunsku kvalitetu vijesti, od snimanja, do montaže i prikazivanja.

Organizator je zadužen za sve organizacijske aspekte kreiranja vijesti – od izlaska na teren, do pravovremene isporuke materijala.

Voditelji nekoliko puta dnevno gledateljima prenose najbitnija zbivanja. Voditelj u kratkom uvodu najavljuje vijest, komunicira s kolegama reporterima na terenu ili sugovornicima koji u javljanju uživo dodatno pojašnjavaju bitne detalje glavnih dnevnih vijesti.

Među brojnim nagrada koje smo primili tijekom godina, s posebnim ponosom ističemo nagradu Miko Tripalo kojom je Nova TV u 2010. nagrađena za promicanje demokracije, slobode medija i ljudskih prava u svom informativnom programu.

+NOVI MEDIJI

Odjel Novi mediji definitivno spada među najdinamičnije odjele Nove TV. Urednicima i novinarima koji svakodnevno kreiraju sadržaj na našim portalima na prvom je mjesta brzina i kvaliteta. Zbivanja u svijetu i Hrvatskoj odvijaju se iz minute u minutu, a naš je zadatak da ih na vrijeme i što je prije moguće obradimo i objavimo kako bi naši čitatelji prvi dobili najnovije informacije.

Naši čitatelji često imaju priliku uživo pratiti prijenose događaja iz Hrvatske i svijeta. Odjel Novi mediji u suradnji s informativnim programom proizvodi vlastite emisije (video chatove) iz područja showbizza, vijesti i sporta gdje gostima u studiju pitanja mogu postavljati i posjetitelji portala. Osim toga portal Dnevnik.hr prvi je video news portal u Hrvatskoj koji svakodnevno korisnicima nudi bogati video sadržaj, između ostalog ekskluzivne prijenose nogometnih utakmica i UFC turnira.

Strategija kompanije je multimedijalna platforma – sinergija televizije i interneta. Stoga Nova TV u svojoj internetskoj grupi okuplja niz portala, od news portala Dnevnik.hr, tematskih portala GOL.hr, Zadovoljna.hr i punkufer.hr do najvećeg blogerskog servisa Blog.hr i portala NOVA PLUS - prvog internet servisa u Hrvatskoj koji omogućuje gledanje video sadržaja na zahtjev (VOD) i NOVA PLUS Cinema– prvog hrvatskog filmskog kanala na Internetu.

Odjel Novih medija odjel uređuje i održava korporativne stranice Nove TV (novatv.hr) koje gledateljima daju detaljan pregled serija, filmova i emisija Nove TV, kao i informacije o samoj tvrtki, te stranice televizijskog kanala Doma TV.

Razvoj i tehničko planiranje vrlo su važan dio aktivnosti u sklopu internet odjela. Odjel čini kompaktan i uhodan tim programera i dizajnera koji svojim iskustvom i znanjem s lakoćom ideje pretvaraju u lako dostupan, pregledan i vizualno atraktivan sadržaj za korisnike.

Nova TV je u 2008. godini dobila priznanje za ulaganje u suvremene tehnologije i internet, a 2009. VIDI nagradu za najbolji mobilni internetski portal.

+ODJEL PRODAJE

Nova TV svakodnevno ulazi u domove diljem Hrvatske. Stručnjaci u prodaji prepoznaju interese gledatelja i stvaraju prilike za ciljanu promociju proizvoda i usluga sukladno njihovim interesima. Strast i želja za postignućem ambicioznih ciljeva ključne su karakteristike odjela prodaje koji u opipljivim rezultatima svoga rada uživa na kraju svakog radnog dana.

Mediji su prostor komunikacije, informacije i promocije. Klasično oglašavanje doživljava stalne promjene, a s napretkom tehnologije nove se mogućnosti čine neograničene. Stručnjaci u prodaji razumiju potrebe oglašivača i potrebe gledatelja te ih nastoje uskladiti na najrelevantniji način. Njihov je zadatak uvjeriti gledatelja kako reklamni blok nije naizgled beskrajno dugo vrijeme koje mora proći do iduće napete scene omiljene serije ili do početka večernjih vijesti, njihov je zadatak oglas pretvoriti u vijest!

Tim zadužen za odnose s ključnim kupcima predan je potrazi za kreativnim i efikasnim rješenjima potreba oglašivača. U njihovim se rukama televizijski ekran pretvara u prostor direktne i relevantne komunikacije s potrošačem.

Tim zadužen za sponzorstva i interaktivne sadržaje omogućuje oglašivačima korištenje kreativnih načina izgradnje branda i promocije proizvoda i usluga.

+ODJEL MARKETINGA I ODNOSA S JAVNOŠĆU

Odjel marketinga & PR-a strateški kreira i upravlja svime onime što smo izgradili kroz godine napornog rada – imidžom uspješne, inovativne, pouzdane i moderne komercijalne televizije. Naš program, naša lica, sve ono što radimo i što planiramo raditi, dio su cjelovite slike na koju smo ponosni i koju nastavljamo graditi s jednakim entuzijazmom kao i prvoga dana, jer budućnost donosi nove razvojne ciljeve, nove gledatelje, nove informacije i mnoštvo prilike za zabavu.

Odjel Marketinga & PR-a sa sastoji od brand management odjela, odjela odnosa s javnošću, odjela istraživanja, on aira i produkcijske grafike. Zajednički cilj odjela marketinga & PR-a je postizanje željenog imidža Nove TV koji se u konačnici očituje i u prodajnim rezultatima. Razni timovi od kojih se sastoji odjel marketinga & PR-a provode istraživanja tržišta koja pomažu pri donošenju odluka u upravljanju brandom, strateškim planiranjem branda te programa i internetskih portala Nove TV, komunikacijskom strategijom, promocijom branda, programa i weba Nove TV kao i svih podbrandova, kako kroz on air promociju, tako i u off airu, na internetu i kroz medijska pokroviteljstva.

Odjel istraživanja je brand i content menadžmenta zato što istraživanje tržišta pruža potporu donošenju odluka vezanih za komunikacijsku strategiju.

Kreiranje strategije razvoja, pozicioniranja i promocije branda i programskog sadržaja kroz sve kanale – on air, off air, internet i pokroviteljstva zadatak je brand menadžmenta.

Odnosi s javnošću zaduženi su za uspostavljanje i očuvanje reputacije i imidža Nove TV, programa i lica kroz održavanje odnosa i komunikaciju s internim i eksternim javnostima.

On-air promocija i Produkcijska grafika kreativni su odjeli televizije, čije su glavne zadaće promocija vlastitog programa (selfpromotion) i briga oko vizualnog identiteta na ekranu; kako cijelog kanala (corporate identity) tako i svakog pojedinog programa koji se emitira, a sve u cilju izgradnje prepoznatljivog branda i imidža. Odjel se bavi i izradom svih pokroviteljskih paketa i drugih elemenata (interactivity) koje u svom svakodnevnom radu naručuje odjel prodaje, promocijom interneta i ostalih marketinških aktivnosti Nove TV.

+ODJEL TEHNIKE

Stalno savladavanje i uvođenje tehničkih inovacija nužni su preduvjet naše konkurentnosti na medijskom tržištu. Tim tehnike održava postojeće tehničke resurse i rješenja te istovremeno traži i razvija nove alate koji će nam omogućiti da sutra budemo još bolji.

Odjel tehnike bavi se definiranjem potrebne televizijske opreme, njenom nabavkom i kasnijim održavanjem. Cilj tehnike je omogućiti svim odjelima kuće rad na najmodernijoj i najboljoj televizijskoj opremi. Stalnim praćenjem trendova u razvoju televizijske opreme kao i konstantnim usavršavanjem kadrova, Nova TV spada u grupu najsuvremenijih televizija svijeta.

Play-Out je zadužen za besprijekorno emitiranje programa, u skladu sa rasporedom koji definira Programski odjel.

IT je zadužen za implementaciju, kontrolu i administraciju mreže, dizajniranje, dokumentiranje i implementaciju baza i skladišta podataka te njihovo održavanje kao i kontinuiranu brigu o svim korisnicima.

Tim inženjeringa i održavanja bavi se projektiranjem, instalacijom i redovitim održavanjem kompletne televizijske opreme (oprema potrebna za funkcioniranje režije, studija, kamere, play-out-a).

Master control je mjesto gdje svi video i audio signali dolaze na Novu TV. Sva komunikacija putem satelita kao i kontrola kvalitete odvija se pod budnim okom ovog pododjela.

+KORPORATIVNE FUNKCIJE

Vođenje uspješnih multimedijalnih operacija u internacionalnom okruženju moguće je zahvaljujući stručnom doprinosu stručnjaka u financijama, računovodstvu, pravnim poslovima i ljudskim resursima. Naše je poslovanje u kontinuiranom razvoju, a korporativne funkcije osiguravaju da se svaka prilika za daljnji rast mudro iskoristi.

Financije i računovodstvo imaju zadatak upravljati financijskim operacijama Nove TV kako bi osigurali stabilan i zdrav razvoj poslovanja. Odjel priprema analize i izvještaje sukladno zakonskim obavezama poslodavca, te prikuplja i analizira podatke o uspješnosti operacija i mogućnosti razvoja novih projekata koji predstavljaju bazu za donošenje strateškim poslovnih odluka Odjel se sastoji od stručnjaka u platnom prometu, knjigovodstvu, kontrolingu i internoj reviziji. Uz visoke standarde struke, pouzdanost i odgovornost, stručnjaci u financijama i računovodstvu ističu se i po spremnosti na suradnju, kako s internim klijentima – voditeljima različitih funkcija, tako i s vanjskim dobavljačima.

Dinamika poslovanja Nove TV zahtjeva iznimni angažman stručnjaka u pravnim poslovima, kako zbog širine pravne ekspertize koja je potrebna (od radnog i trgovačkog prava, pa do područja građanskog i kaznenog prava, pitanja intelektualnog vlasništva i međunarodnog prava) tako i zbog važnosti etičkog i socijalno odgovornog poslovanja koji su temelji djelovanja Nove TV..

Upravljanje ljudskim resursima ima zadaću privući, razviti, motivirati i nagraditi top talente te im osigurati strukturirano i motivirajuće radno okruženje. Odjel ljudskih resursa zadužen je za proces zapošljavanja, planiranja i organizacije ciljanih razvojnih programa, upravljanja radnim učinkom zaposlenika, razvoj i implementaciju sustava nagrađivanja, razvoj profesionalne organizacijske kulture te u suradnji s odnosima s javnošću osigurava transparentnu i dvosmjernu internu komunikaciju.