Film, glazba, arhitektura, dizajn, muzeji, ples, mediji, računalne igre – sve su to industrije koje nose dodanu vrijednost, a zajednički im je nazivnik da su kreativne.

No, osim filmske, sve su ostale industrije na marginama. Pa, umjesto da potičemo sektor koji je u Europi veći od automobilske i farmaceutske industrije, kreativnost i kultura u Hrvatskoj nose krimen industrija u kojima nema zarade. Statistika ne bilježi koliko je u kreativnim industrijama zaposlenih žena, no trend vjerojatno slijedi onaj na razini države – žene su u prosjeku plaćene 16% manje. Nažalost, to ponekad i nije najveći problem. U patrijarhalnome društvu kakvo je hrvatsko, žene su prečesto financijski potpuno ovisne o partnerima, pa i ako je veza nasilna, one u njoj ostaju jer nisu financijski samostalne. Informer istražuje može li društvo dokinuti financijsku ovisnost. 30 godina nakon nestanka socijalizma za sve što u državi ne valja optužuje se upravo bivši sustav. No, danas sigurno nitko ne bi imao ništa protiv da repriziramo količine kontejnera koje je prevozila željeznica. Iako smo tranzitno savršeno smješteni, u kapitalizmu to ne znamo kapitalizirati. I to unatoč tomu što Europa naginje tzv. intermodalnom prijevozu, onome gdje se roba ponajprije prevozi željeznicom i plovnim putovima, a tek manji dio cestom. Informer otkriva u kojoj smo fazi transformacije prijevoza Sandi Cenov gost je rubrike Moj novac, a s ekipom Informera razgovarao je o financijama. Priznao je da je zaljubljenik u brzinu i reli, ali i da ga ta ljubav prilično stoji. Otkrio je na što je potrošio majčinu ušteđevinu i na što bi dao posljednju kunu iz novčanika. Jedna od tema bila je, naravno, glazba, ali i njegov apsolventski statusu na studiju prava.