Poruke političara svele su se na estradizaciju, personalizaciju i populizam.

Poruke uglavnom igraju na kartu emocija, a kada treba i na kartu novca, bez ikakve namjere da integriraju rascijepljeno društvo i riješe stvarne probleme. S obzirom na to da smo za populizam postali gluhi i slijepi, Informer istražuje odgovara li on doista samo političarima. 

Miris neodvezenoga smeća mjesecima se širi ne samo metropolom, a stvari su kulminirale požarom zagrebačkoga odlagališta. Gospodarenje otpadom istodobno je i problem i odličan biznis, upravo se zato nikako ne pronalazi najbolje rješenje za lokalne zajednice. 

Koliko god nam se iz naše balkanske močvare tako ne čini, i modeli i pristup biznisu nakon krize promijenili su se. Danas se traži svjesno poduzetništvo i  svjesno liderstvo. No što to uopće znači? Što znači održivi, win-win pristup u poslovanju? Informer istražuje kako voditi poduzeće u 21. stoljeću. 

Svakodnevno smo na digitalnim medijima bombardirani reklamama. Znajući koliko nas to živcira, marketingaši su počeli koristiti nativno oglašavanje. Riječ je o efikasnom oglašavanju, smještenom u samo tijelo sadržaja, prirodno je integriran s njime, pa čitatelj uglavnom nije svjestan da ne čita priču nego  reklamu. Stoga se oko etike te vrste marketinga itekako lome koplja.