Red predavanja i panel diskusija, red radionica te natjecateljski dio i ove su godine dio šarolikog programa nacionalnog festivala oglašavanja poznatijeg kao Ideja X. Ove godine grad domaćin je Umag, a festival se održava 11. i 12. svibnja.

Reklame. Nekoga živciraju, drugi ih vole gledati, treći od njih žive. Kako god, dio su medijskog i javnog prostora.

'Ovdje se ne ocjenjuju radovi temeljem nekim medijskih kategorija. Nemate najbolji tv oglas, tiskovni oglas, radio, nego se radovi ocjenjuju u okviru robnih kategorija kakve imate na tržištu. Tako ocjenjujete najbolji uradak iz kategorije hrane, pića telekomunikacija. ', objasnio je Damir Ciglar, predsjednik Uprave HURA.

No, gdje god se oglašavali, proizvođači žele što bolje predstaviti svoj proizvod. Formule nema. No, uspješno marketinško ostvarenje počiva na istraživanju tržišnog potencijala, potrošača, konkurencije...

Više pogledajte u video prilogu.