O novoj, odnosno redizajniranoj Mazdi 6 zna se već gotovo sve.

Ovo je naime treća šestica koju testiramo u nekoliko mjeseci, i ujedno njezina treća karoserijska izvedba, praktični karavan kojeg u Mazdi nazivaju Sport Combi. U skladu s imenom je i dizajn automobila, sportski lifestyle karavan većini djeluje privlačno, a pohvalu zaslužuje i činjenica da unatoč tome nije izgubljeno ništa na njegovoj praktičnosti.

Tu je veliki prtljažnik čiji je obujam s početnih 519 litara moguće povećati na 1.751 litru. Jedan od boljih rezultata u klasi, no to ne čudi jer 'šestica' je ujedno i jedan od najvećih automobila u klasi.

Za pogon testiranog modela brine se najslabiji dizelski motor u ponudi. Ima 129 konja, a kada to usporedimo s ostalim dizelašima, koji razvijaju 163 i 180 konja, dobiva se dojam da bi automobil mogao biti preslab. No u praksi je to sasvim druga priča. Ovih 129 konja i više je nego dovoljno u svim uvjetima. Jedan od razloga tome je i mala masa. Da dobro ste čuli, unatoč pozamašnim dimenzijama, 'šestica' Sport Combi je među najlakšim automobilima u klasi.

Mala masa doprinosi i maloj potrošnji. Niti uz oštriju vožnju prosjek na testu nije prelazio sedam i pol litara. Pohvalno, isto kao i uglađenost te miran rad motora. Pohvale Mazda zaslužuje i za kvalitetu izrade koja je, nakon redizajna, dignuta na još veću razinu. Jedino što se ponekom kupcu neće svidjeti u unutrašnjosti je gotovo djetinjasta Mazdina razigranost. Previše bliještećih boja i dizajnerskih rješenja koja se teško uklapaju u sliku ozbiljnog automobila. No na to su dobri poznavatelji Mazde već navikli kao što su navikli i na odličan ovjes. Sport combi omogućuje vrlo dinamičnu vožnju i istodobno vrlo dobro filtrira rupe i neravnine.

Sve ovo što vidite, s prilično bogatim paketom opreme TE, stoji 203 tisuće kuna. Još jedan razlog za pohvalu automobilu koji zaista nema previše mana.