'Informer' se u ovaj tjedan, osim Agrokorom, bavi brendiranjem zemlje, točnije time kako to rade drugi.

  Primjerice, Britanci su davno prije Brexita počeli brending kampanju u koju se uključio i privatni sektor, čak i sir Richard Brenson. 'Informer' istražuje - što je za Veliku Britaniju značilo brendiranje države?

Ekipa emisije također istražuje bismo li se mogli brendirati kao zemlja duhana. Možda, kada se crno tržite ne bi toliko širilo. Dva su razloga za to: kako cijene duhanskih proizvoda rastu, ljudi se okreću jeftinijem, crnom tržištu, a drugi je razlog to što je otkupna je cijena kilograma duhana preniska.

Ulaskom u drugu godinu emitiranja, 'Informer' uvodi nešto novo. Nije tajna da nam nedostaje financijskih znanja, stoga 'Informer' uvodi novu rubriku posvećenu financijskoj pismenosti. Ekipa emisije kreće od početka – u prvoj priči pokazat će kako banka može odgovoriti na specifične potrebe startupa, ali i što traži od startupa.

Dok svijet radikalno mijenja obrazovni sustav, Hrvatska nije u stanju iznijeti kurikulum. U međuvremenu, izvan sustava događa se mini STEM revolucija, pokušaj uvođenja robota i mijenjanje načina učenja. Tko nam to mijenja obrazovanje? Gledatelji imaju priliku doznati u ovotjednom 'Informeru'.
 
Mijenja se, ako već ne odnos prema životinjama, onda barem zakon koji definira taj odnos. Novinari 'Informera' istražili su zašto većina azila radije ubija životinje nego ih udomljava i zašto je tako malo 'no kill' azila. Razlog tomu? Novac.

Oko 30 % ekonomije u sivoj je zoni i ta se zona širi. Prema procjenama, oko 20 % korisnika Interneta u Hrvatskoj svakodnevno posjećuje stranice koje sadrže torrente i piratski skida sadržaj s njih. Dio Hrvata uopće nije svjestan da je to ilegalno. Policija, s druge strane, ne može ništa, osim ako netko nekoga ne prijavi. 'Informer' donosi više u ovotjednom izdanju emisije.