Koliko smo puta kao birači tražili da vlast reformira javnu upravu? Koliko puta smo na to stvarno mislili kada smo zaokruživali odabir?

Koliko smo puta kao birači tražili da vlast reformira javnu upravu? Koliko puta smo na to stvarno mislili kada smo zaokruživali odabir? Nije nimalo čudno što zastupnici uporno odbijaju svaki prijedlog reforme uprave, a nije da prijedloga u Sabornici nije bilo. I to onih koji predviđaju uvođenje ocjenjivanja i mjerenja učinaka rada.Neučinkovita javna uprava kritična je točka koja dijeli uspješne od neuspješnih zemalja. Ekipa Informera istražuje - kako natjerati vlast da reformira javnu upravu? 


Od ove emisije ekipa Informera prokazuje i obrađuje sve porezne, parafiskalne, administrativno-birokratske i ine besmislice kojima država tlači poduzetnike. Prvi primjer je predujam porezana dobit. Ne samo da poduzetnik mora platiti porez na dobit za lanjsku godinu nego je dužan platiti i predujam za tekuću – u istoj kalendarskoj godini!Priličan udar na likvidnost zbog čega se prečesto stavlja ključ u bravu.


Nekada su zaposlenici sazavršenom srednjom školom obavezno morali polagati stručne ispite. Danas imaju fakultete i svejedno ih moraju polagati. S nekoliko trikova više. Primjerice,prvi izlazak na stručni ispit plaća poslodavac. Drugi sam polaznik, a treći?Trećega nema. Tko je pao stručni ispit dva puta nikada se neće moći baviti profesijom koju je diplomirao. Radi se o velikoj prepreci zapošljavanju, a Informer donosi više o ovoj temi.

Kreativni ste, imate proizvod ili uslugu koja nalazi mjesto na tržištu, a ostvarujete i dobit. Međutim, nije dovoljno samo osvanuti na tržištu. Znatno je teže očuvati poziciju i rasti. Ato je danas gotovo nemoguće bez brendiranja. Što god kupujemo brendirano je, prepoznatljivo i ima za nas neko drukčije značenje od konkurencije. Brandovi se iznimno trude kreirati iskustva 'po mjeri' za svakoga potrošača, jer su potrošači oni u čijim je rukama kreiranje sadržaja. Informer odgovara na pitanje kako brendirati proizvod ili uslugu i kada posegnuti za time.