Dnevnik Nove TV i u drugom je krugu izbora bio najgledaniji program dana, a i obraćanje Grabar Kitarović i Josipovića najviše je gledatelja pratilo na Novoj TV!

Gledatelji su i u drugom krugu izbora izabrali televizijskog pobjednika - završnica najneizvjesnijih predsjedničkih izbora u daleko najvećem broju pratila se uz tim Nove TV. Prema podacima AGB Nielsena, najgledanija emisija dana bio je Dnevnik Nove TV. Gledalo ga je više od 800 tisuća gledatelja, što je njih 19,7%. Izborni Dnevnik Nove TV ostvario je 37,6% udjela u gledanosti, ponovivši svoj uspjeh najgledanije emisije izbornog dana u prvom krugu.

Uspjeh iz prvog kruga ponovio je i večernji specijal Nove TV, emisija Predsjednički izbori, koja je bila druga najgledanija emisija izbornog dana – gledalo ju je 17,1% gledatelja, odnosno njih gotovo 700 tisuća!
Prve rezultate izlaznih anketa najviše gledatelja također je pratilo uz Novu TV, točnije njih više 600 tisuća! I u ovom krugu izrazito točno su predvidjele rezultate izbora – od rezultata DIP-a razlikovale su se manje od 1 postotnog poena.

Cijeli dan ekipe Nove TV donosile su najvažnije i najnovije informacije gledateljima. Iz dva studija, uz 30-ak novinara i oko 25 kamera producirali su više od 5 sati programa uživo.

Marija Miholjek i Saša Kopljar vodili su izborne emisije, a Mislav Bago sve informacije predstavljao je u najmodernijem studiju u zemlji. Njegovi gosti bili su Mirela Holy, Ruža Tomašić, Ivan Sinčić i prof.dr. Tihomir Cipek. Najvažnije informacije s terena i razgovore s najtraženijim sugovornicima donosio je tim reportera koje su predvodili Andrija Jarak, Sabina Tandara Knezović, Tatjana Krajač i Barbara Štrbac.

Ekipa Nove TV povjerenje gledatelja dobila je i u televizijskim sučeljavanjima kandidata. U oba kruga najgledanije su bile debate pod palicom Mislava Bage, rekorder je debata u drugom krugu koju je gledalo gotovo milijun gledatelja! 20 godina Baginog iskustva u političkom novinarstvu rezultiralo je izvrsnim moderiranjem rasprave među kandidatima, a već tijekom samog prijenosa uživo bilo je jasno da će to biti najvažnija i najzanimljivija debata ovih izbora. O tome svjedoči i činjenica da će sliku iz studija Nove TV diljem svijeta odaslati Agence France Presse, jedna od najvećih novinskih agencija, kao i Xinhua, kineska novinska agencija koja djeluje na globalnoj razini.

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju